En voi koko ajan miettiä, hyppääkö Kalle vieraissa. Ja jos hyppää, minkäs minä sille voin?

Vierailija

Huh huh....

Riina-Maija Palander asuu entisen alppihiihtäjämiehensä Kalle Palanderin kanssa Espanjan Fuengirolassa. Perheeseen kuuluu kolme yhteistä lasta ja Riinan poika aikaisemmasta suhteesta.

Riina-Maija kertoo Me Naiset-lehden tuoreessa numerossa suhteen kipinän säilyneen kahdeksan avioliittovuoden jälkeen. Naisen mukaan pitkä suhde toimii, jos molemmat ovat vahvoja ja itsenäisiä. Riina-Maija tahtoo pitää suhteen yhtä salaperäisenä kuin se oli seurusteluaikoina.

- Mies on eläin, joka saalistaa. Leijona, joka köllii tasangolla, miettii välillä, että nyt tekee mieli ja lähtee metsästämään. Jos naista ei tarvitse metsästää, mies menettää mielenkiintonsa.

Riina-Maija kertoo haastattelussa ettei ole ikinä ajatellut, että lapset olisivat hänen elämänsä keskipiste. Neljän lapsen äiti toteaa lasten siunaantumisen perheeseen olleen ihana asia, mutta heidän saapuminen maailmaan ei ole muuttanut Riina-Maijaa. Nainen vaalii kotonaan omaa rauhaa ja parisuhdeaikaa miehensä kanssa kaksin.

Meidän lapsemme on koulutettu niin, että he eivät saa tulla meidän makkariin. Minulla on siellä divaani, jossa luen lehteä ja lapset koputtavat, jos heillä on asiaa, Riina-Maija kertoo haastattelussa.

Palandereilla suhde ajautui kriisiin nelisen vuotta sitten, kun Kalle jäi kiinni pettämisestä. Riina-Maija kertoo loukkaantuneensa asiasta taannoin, mutta nykyään hän ajattelee, että asia ei ole niin merkittävä isossa kokonaiskuvassa. Naisella on itsetunto kohdillaan:

- Jos menen baariin, saan sieltä halutessani pari miestä mukaani tuosta vain. En voi koko ajan miettiä, hyppääkö Kalle vieraissa. Ja jos hyppää, minkäs minä sille voin? Enhän minä häntä omista. Eikä se ole multa pois, vai onko? Riina-Maija kertoo lehdessä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015110520616649_vi.shtml

Kommentit (15)

Vierailija

Minusta R-M saa olla rauhassa tätä mieltä, mutta uskon että monikaan ei tälläistä elämäntyyliä edes ihannoi tai haluaisi. Tuntuu karulta, että makuuhuone on pyhitetty vain aikuisille ja äiti se siellä vaan lukee divaanilla lehtiä omassa rauhassaan. Lapset ihan "koulutettuja" tähän. En tuomitse, mutta en itse haluaisi tälläistä meininkiä. Serkkujeni isäpuoli oli aikoinaan samankaltainen.

Saati sitten että suhteen aikana säilytettäisiin metsästysmeininki. Joku kiva pieni jännityselementti on varmaan kiva pitää, jotta kiihko säilyy, mutta kai sillekin on erilaisia toteutustapoja, mikä nyt toimii kellekin. En silti usko mustavalkoisesti, että jos mies ei saa metsästää niin kyllästyisi naiseensa. 

Vierailija

Riina- Maija  vaikuttaa todella järkevältä ihmiseltä.

Tuo on ihan loistava tuo että lapset joutuvat koṕuttamaan päästäkseen  vanhempien makuuhuoneeseen.

Kerrankin on löytynyt perhe joka toimii oikein.

Vierailija

Minusta tuossa suhde toimii nimenomaan rakentavalla ja järjellisellä pohjalla. Suomalaisten elämäntavat ja arvot perustuvat pääosin taikauskolle ja väkinäiselle tarrautumiselle 50-lukulaisiin arvoihin jotka rakentuivat teeskentelylle ja kulissielämälle. Lukekaa vaikka 70-luvulla syntyneiden äidit-ketjua täältä. Kiva huomata että kaunis nainen voi olla myös fiksu ja ajatella myös seksiasiassa omilla aivoillaan ja seistä omilla jaloillaan.

Lasten "kouluttamista" ja makuuhuoneasiaa pidän perheen omana asiana. Luulisi Palandereilla huoneita riittävän.

N37

Vierailija

No mikäs siinä jos kerran molemmat ajattelevat näin. Ja Kallehan nyt julistaa seksijuttujaan harva se päivä julkisuudessa, ällöttävää.

Minusta tuo on kyllä aika kurjaa että äiti vetäytyy divaanille lukemaan lehtiä, lapset sitten keskenään vaan ovat muualla sillä aikaa? Eikö ne lapset ole aika pieniä vielä.

Vierailija

Mitä tämä pariskunta tekee elääkseen? En usko, että Kalle tienasi urheilullaan loppuelämän rahat. Ura oli hyvin epätasainen. Kalle on ei ole minun makuuni, ei ulkonäöltään eikä olemukseltaan ja jutuiltaan.

Vierailija

Hän eläkööt niinkuin haluaa ja nuo ovat hänen mielipiteitä, jos homma toimii ja on okei hänelle, niin ihan turha kenenkään tuomita. Voitte toki elää omaa elämäänne niinkuin haluatte, muiden elämään ja ratkaisuihin teillä ei ole mitään vaikutusvaltaa ja mitä nopeammin tämän tajuatte, niin sen parempi. Turhaan hukkaatte vain aikaanne pohtimalla muiden elämää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä pariskunta tekee elääkseen? En usko, että Kalle tienasi urheilullaan loppuelämän rahat. Ura oli hyvin epätasainen. Kalle on ei ole minun makuuni, ei ulkonäöltään eikä olemukseltaan ja jutuiltaan.

Voithan googlata. En hirveästi ole perillä Palanderien tekemisistä, mutta katsoin sen Veitolan ohjelman ja olen joskus muinoin lukenut jonkun lehtijutunkin. Heillä on hotelli Virossa. Lisäksi Kalle valmentaa tällä hetkellä. Urheilulla oikeasti voi tienata aika isoja rahoja.

-

Mulle jäi tosi hyvä kuva Palandereista tuon mainitsemani ohjelman perusteella. Heillä on varmasti monessakin asiassa hyvin erilaiset arvot kuin mulla, mutta tuntuivat hirveän rehellisiltä (etenkin toisilleen) ja jalat maassa -ihmisiltä. Varmasti Kalle saattaa olla vähän mulkku, mutta ainakaan hän ei kuvittele olevansa se maailman mukavin tyyppi. Olen itse vähän huono olemaan rehellinen ja suora itselle ja muille, ja siksi se ehkä onkin piirre, jota arvostan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän ihan hyvät fyffet tienasi, jo pelkät sponssirahat on kovat, jos olet maailman ykköspujottelija ja hän oli ykkönen yhdessä vaiheessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No mikäs siinä jos kerran molemmat ajattelevat näin. Ja Kallehan nyt julistaa seksijuttujaan harva se päivä julkisuudessa, ällöttävää.

Minusta tuo on kyllä aika kurjaa että äiti vetäytyy divaanille lukemaan lehtiä, lapset sitten keskenään vaan ovat muualla sillä aikaa? Eikö ne lapset ole aika pieniä vielä.

Lukiko siinä, että ovat keskenään?! 

Meidän perheessä on isä, joka ottaa myös vastuuta lapsia, että saan ihan rauhassa vetäytyä makuuhuoneeseen lukemaan. :D

Mutta Kalle on varmasti täysin kelvoton isä ja asuinkumppani, joka juoksee vain vieraissa.

Herätkää jo vuoteen 2015!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riinuska nyt ei vaan uskalla lähteä, jäisi yhäriksi ja ilman Kallen rahoja. Muuten olisi lähtenyt jo.
Kallen rahoja, just. Kyllä ne lait on senverran hyvin sorvattu nykyaikana, että jos sitä rahaa on, ei yksikään nainen pennittömäksi jää eron jälkeen. Joten väärin menee sinun pohdiskelut.

Onko se niin kova pala joillekin, kun joku ajattelee ja toimii erilailla kuin itse, heti pitää ruveta herjaamaan ja kirjoittamaan paskaa toisista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riinuska nyt ei vaan uskalla lähteä, jäisi yhäriksi ja ilman Kallen rahoja. Muuten olisi lähtenyt jo.
Kallen rahoja, just. Kyllä ne lait on senverran hyvin sorvattu nykyaikana, että jos sitä rahaa on, ei yksikään nainen pennittömäksi jää eron jälkeen. Joten väärin menee sinun pohdiskelut.

Onko se niin kova pala joillekin, kun joku ajattelee ja toimii erilailla kuin itse, heti pitää ruveta herjaamaan ja kirjoittamaan paskaa toisista.

Satanen vetoa, näillä on avioehto ja kaikki omaisuus Kallen nimissä? Ehkä yksi koni Riinalla. Riina jäisi yksin hoitamaan näitä "rakastamiaan" kaksosia ja muita lapsia. Hah hah, sanokaa mun sanoneen, ero tulee vielä.

Vierailija

Kerrankin on nainen ja perhe joka kasvattaa lapsiaan kuten asiantuntijat on aina kehottaneet.

" Parisuhde on kahden aikuisen välinen suhde ja lapset on tämän suhteen sivutuotteita ".

Tämmöisessä perheessä lapset voivat hyvin ja heistä kasvaa tasapainoisia.

Hyvä, hyvä, Riina-Maija.

Ap. on korostanut juuri ne kohdat missä Palanderit toimivat kaikkien oppien mukaan oikein :)

On kasvatuksellinen virhe että äiti ottaa jälkiasvun huomaansa ja lemppaa isän sivurooliin. On yleinen virhekäytäntö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Satanen vetoa, näillä on avioehto ja kaikki omaisuus Kallen nimissä? Ehkä yksi koni Riinalla. Riina jäisi yksin hoitamaan näitä "rakastamiaan" kaksosia ja muita lapsia. Hah hah, sanokaa mun sanoneen, ero tulee vielä.

Olisit iloinen jos perhe hajoaisi, taitaa sinulla olla aika paljon ihan omiakin ongelmia, joten ehkä kannattaa laittaa ne ihan ensimmäisenä kuntoon. Tulet sitten senjälkeen kommentoimaan muiden elämää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat