Kommentit (8)

Vierailija

Näin vähän aikaa sitten uutisen, joka suututti. Siinä eräs nainen sanoi, että on valehtelua sanoa tytöille että he voivat saada sekä uran että perheen, naisen on edelleen valittava. Vappu Pimiä todistaa toisin, molemmat ovat mahdollisia! Hän on tehnyt uraa itselleen ja voi nyt keskittyä lapsiinsa. Ja todennäköisesti töitä on myös kun niihin haluaa jällen keskittyä. Hyvä Vappu!

Vierailija

Riippuu ihan "urasta". Vapun työt ovat juontotehtäviä, niihin ei tarvita vuosien kehittymistä ja alan opiskelua ja siinä pätevöitymistä. Ihan samalla tavalla hän juontaa kuin silloin kun nuo hommat aloitti.

Vierailija

Juuri niin, mikä on ura? Olin aikanaan kolmen lapsemme kanssa kotona kymmenen vuotta kahdessa jaksossa tehden vain satunnaisia keikkatöitä. Ekalle äitiyslomalle jäin ihan perustyöntekijän paikalta ja toisen ja kolmannen lapsen välillä olin jokusen vuoden puolipäivätyössä. Kotona ollessani opiskelin verkkaiseen tahtiin kaikenlaista alaani liittyvää sekä päivitin opistotasoisen tutkintoni AMK-tutkinnoksi. Vuoden sisällä töihinpaluustani olin  vs. esimies ja kahden vuoden kuluttua jo vakinainen ja olen nyt jo kolmannessa esimiespaikassani erittäin vaativassa työssä.  Onnekseni minulla on puoliso, joka hoiti niin lapsia kuin kotitöitäkin tasavertaisesti kanssani, vaikka on luonut aikamoisen uran hänkin ja ollut paljon poissa kotoa työnsä vuoksi. Keskustelimme naimisiin mennessämme 35 vuotta sitten nämä lapsi- ja ura-asiat selväksi ja  sopimukset pitivät ja saimme vielä toivomamme määrän lapsiakin. Meillä on ollut onnea tässä asiassa.

Elina V

Olettepas katkeran ja ilkeän kuuloisia!? Miksei toinen saa iloita urastaan (millainen tahansa) ja lapsistaan? Varmasti Vappu löytää töitä kun haluaa palata kokopäiväiseen työhön. Harva meistä pääsisi noin vaan juontamaan esim. Tanssii tähtien kanssa. Ja jostain juontohommista se alku on lähtenyt. Ihan niinkuin meidän kaikkien urat. Mukavaa viikonloppua kaikille,
Elina

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat