Minkä asian olet luullut olevan kaikille itsestäänselvyys, mutta huomannut, ettei olekaan?

Vierailija

Olen aina kuvitellut, että on itsestään selvää, ettei vessasta vedetä tamponeja, siteitä, topsipuikkoja ja ruokaa alas.

Sivut

Kommentit (300)

Vierailija

Ystävällisyyden, todella monelle on vaikeaa kun hymyilen ilman sen ihmeellisempää syytä heille.

Huoltoasemilla ihmiset eivät usein vaihda sitä tuulilasin pesuvettä. Putsataan oma-auto ja jätetään seuraavalle paskanen vesi. Jotkut jopa putsaavat sillä paskaisella vedellä. Olisi mielenkiintoista nähdä heidän kodit..

Vierailija

Syödessä ei pidetä suuta auki eikä mässytetä. Kenguruita ei ole muualla kuin Australiassa. Joka muuten on sekä maa että maanosa.
Käsien pesu vessareissun jälkeen. Säännöllinen suihku ja siivous.
Ihmiset eivät käy töissä huvikseen, suurin osa käy vain rahan takia.
Mitäs muuta? Ai niin, delfiini ei ole kala eikä suuria kissapetoja tavata kutsua kaikkia samalla nimellä "iso kissa".

Vierailija

olen kyseenalaistanut kai jo ihan kaiken elämässä. En keksi yhtään mitään, mikä olisi minulle itsestäänselvyys. Olen maailman epävarmin ja virheellisin ihminen, joten luultavasti jokainen minut tuntenut on miettinyt, että voiko noin normaalit asiat olla jollekin noin epäselviä/vaikeita jne. Mahtavaa olla jossain asiassa paras, ujoudessa ja epävarmuudessa. Mä voitin tämän pelin ;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat