Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

asiakkaat on tyhmiä, ainakin vaan suurin osa

sekatavarakappias

Tässä muutama:

ostin teiltä jouluvalot 3 vuotta sitten, ja vähän ennen juhannusta ne loppu palamasta? Haluan laittaa ne takuuseen, koska saan uudet?

luin hesarista että teillä on traktoreita myynnissä loppuerä 50€/kpl?

Missä teillä on ne impattavat liimat?

Miks sun puutarhaas ei pääse enää?(einyt vittu pääse koska se on kiinni talven ajan eikä se ole minun puutarhani perkele, eikä se ole mikään vitun puutarha vaan paikka missä myydän puutarhakamaa)

Kyllä täällä ainakin ennen myytiin limsa-automaatteja ja pajatsoja...iso huokaus, ei ei ja ei

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onneksi myyjä vaikuttaa viehättävältä, asiakaspalveluhenkiseltä ja älykkäältä.

Voi jopa johtua hänestä ja hänen tavastaan hoitaa asiakaspalvelua.

Vierailija

Kyllä varmasti teillä niitä on, minä olen ostanut niitä teiltä jokin aika sitten!!

Jokin aika sitten = 4 vuotta :D

Vierailija

Se on älykkään ihmisen merkki joka ottaa typerimpien urpojen perseilyt ja leimaa heidän perusteella lähes kaikki, on on. Mitä jos joskus ruvetaan keskustelemaan teistä myyjistä, jokaiselta löytyy varmasti useita esimerkkejä teidän sekoilusta ja muusta perseilystä.

Vierailija

Jatkan vielä.

Maksetaanko nää sisälle?(yleisin kysymys) Ei ko tolle saatanan räystäsämpärille tietysti, ärr

Tos lukee et neljä callunaa kympillä. Jos mä otan neljä niin mitä se sit tekee yhteensä, ja voiks mä maksaa sen tonne puutarhapuoleen?

onko muilla yhtä pönttöjä asiakkaita? Olen myyjä Porilaisessa sekatavarakaupassa-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä.

Maksetaanko nää sisälle?(yleisin kysymys) Ei ko tolle saatanan räystäsämpärille tietysti, ärr

Tos lukee et neljä callunaa kympillä. Jos mä otan neljä niin mitä se sit tekee yhteensä, ja voiks mä maksaa sen tonne puutarhapuoleen?

onko muilla yhtä pönttöjä asiakkaita? Olen myyjä Porilaisessa sekatavarakaupassa-ap

Vitun ja muiden kirosanojen hokeminen sekä "ura" Porilaisessa sekatavarakaupassa onkin varma älykkyyden merkki :D

(porilainen muuten pienellä alkukirjaimella t. peruskoulun sentään loppuun suorittanut myyntihenkilö)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä.

Vaikutat olevan unelma-ammatissa, oikein huokuu teksteistäsi. Toivottasti et kilahda, pelottaa läheistesi puolesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onneksi myyjä vaikuttaa viehättävältä, asiakaspalveluhenkiseltä ja älykkäältä.

Hoidan hommat aina siististi, jos joku mokaa niin sanon että sitä sattuu, jopa minullekkin, hoidan asiakaspalvelun, asiakkaat pitävät minusta, koska handlaan tilanteen kuntoon.Eräskin mies tuli hakemaan parkkipaikalta lasinpesunestettä, olin siis ulkohommissa, otin tilanteen haltuun koska kassatäti oli usuttanut miehen hakemaan ostamaansa tuotetta "ulkohäkistä", sisällähän se pissapoikaneste oli, kipasin miehelle sen nesteen ja ohjeistin kassaa miten puhuu asiakkaille. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Etkö itsekin ole asiakasi? Vai etkö koskaan osta mistää mitään?

Olen, ja tiedän että omassa työpaikassani on törppöjä työntekijöitä, he eivät väistä asiakkaita ja ovat epäkohteliaita, sille en voi mitään. Olen yrittänyt valistaa asiakkaiden tärkeydestä.kuitenkin onnistumatta.

olen vain vuokratyöläinen joka saa paskaa niskaan, myös ainoa joka on käynyt edes jonkinlaista asiakapalvelukoulutusta.

Oma mielipiteeni on se, että jos asiakas saa hyvää palvelua, tulee toistekin.

-ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat