Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä tamponi on sitten ällöttävä kapistus!

Vierailija

Siis aivan joka kerta saat olla käsi pöntössä, kun pitelet tamponin narua joko a) poissa kusisuihkun edestä tai b) poissa paskapökäleen edestä. Ja joka kerta se naru pitää kaivaa jostain perseposkien välistä... Huoh. Enkä ole edes mikään jättipylly.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

On ne parempia ku siteet, ei sentää tunnu veren lorina aina ku liikahtaa ja joudu olemaan verinen vaippa housusissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tamponi on varmaan naisten keksimä, kun on noin puutteellinen ja vaikeasti käytettävä.

Mutta miesinsinööripä on keksinyt vaginan, kun on sijoittanut jätevedenpoiston keskelle huvialuetta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu on kuukuppi <3

Uus ennätys, tais mennä 21 min ennen kuin eka kuppihehkuttaja ilmestyi menkkakeskusteluun!

Vierailija

Miksi se käsi pitää tunkea pönttöön? :D Kyllä tamponin käytössä ne ärsyttävät puolet jää niin paljon pienemmiksi kuin siteiden...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tamponi on varmaan naisten keksimä, kun on noin puutteellinen ja vaikeasti käytettävä.

Kyllä tuon tamponin poistamiseen luulisi olevan fiksumpikin keino, mitä narunpätkä. Voisiko joku nainen tulla tamponin kanssa minun luo, niin pääsen perehtymään tähän ongelmaan?
Insinööri

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon tamponin poistamiseen luulisi olevan fiksumpikin keino, mitä narunpätkä. Voisiko joku nainen tulla tamponin kanssa minun luo, niin pääsen perehtymään tähän ongelmaan?
Insinööri

Siinä ratkaisu insinöörien työpulaan.

Vierailija

Onko se pakko poistaa just silloin kun hätä iskee? Eikö voi vähän vaikka ennakoida, jos sen kokee noin vaikeaksi? Ja kuka sanoo, että on pakko istua pöntöllä sitä pois ottaessa? Jos vaikka seisten ja vessapaperia vähän siinä alla, jos sattuu just vuotamaan...? Kyllä itse tykkään tamponeista enemmän, kuin ei edes tunne koko vuotoa, eikä tarvitse istua sen märän siteen päällä tai yrittää oikoa sitä, kun se on vinossa tai tarran reuna ottanut perseestä kiinni tms...

Vierailija

Minä tiedän millainen sen narun pitäisi olla! Sellainen puhelinjohtomainen kiemura, joka venyy pitkäksi vain tarvittaessa.

Vierailija

Muistakaahan, että tamponin käyttäjillä on kusiset ja paskaiset persepilluiset kädet. Ja ottaen huomioon, kuinka huono käsihygienia suurimmalla osalla ihmisistä on.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat