elämä ei tunnu oikeen miltään ilman miestä, mutta en mä sellasen kans voi elääkkään

Vierailija

;(

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

ala lespoks

no ei sitä noin vain aleta tollo. en tykkää naisista seksuaalisesti, hyi. Sekin mua rassaa, että mä oon tosi himokas, mutta en saa just sitä miestä jota haluan. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ala lespoks

no ei sitä noin vain aleta tollo. en tykkää naisista seksuaalisesti, hyi. Sekin mua rassaa, että mä oon tosi himokas, mutta en saa just sitä miestä jota haluan. ap

En mäkään niitä naisia mitä haluaisin. Haluan kaikkia missejä, malleja näyttelijöitä. Itse olen työtön pienimunainen luuseri. Kumma kun ei kelpaa..

Vierailija

kertokaa pässit mulle mitä mun pitää tehdä, kun tekis mieli vaan joka päivä heittää hanskat tiskiin ja call it a day, kun vituttaa tää vittumainen turhauttava paska? En ole masentunut kun vaan turhautunut. En mä jaksa olla yksin mutta miehet on niin kusipäitä että tappaisin sellasen jos joutusin liian kauan samassa tilassa olemaan,silti mullaki on seksuaaliset tarpeet, ja vituttaa suuresti -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kertokaa pässit mulle mitä mun pitää tehdä, kun tekis mieli vaan joka päivä heittää hanskat tiskiin ja call it a day, kun vituttaa tää vittumainen turhauttava paska? En ole masentunut kun vaan turhautunut. En mä jaksa olla yksin mutta miehet on niin kusipäitä että tappaisin sellasen jos joutusin liian kauan samassa tilassa olemaan,silti mullaki on seksuaaliset tarpeet, ja vituttaa suuresti -ap

Puhu vaikka suomea? Et kuulosta sen hienommalta vaikka viljelisit mukahienoja englanninkielisiä termejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu vaikka suomea? Et kuulosta sen hienommalta vaikka viljelisit mukahienoja englanninkielisiä termejä.

läpälää.Siinä sulle tarpeeksi hienoa suomenkieltä. -ap

päivän vinkki

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ala lespoks

En mäkään niitä naisia mitä haluaisin. Haluan kaikkia missejä, malleja näyttelijöitä. Itse olen työtön pienimunainen luuseri. Kumma kun ei kelpaa..

Älä kerro niille sun pienestä munasta. Johan alkaa mallit ja missit kaatumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mä tappasin itseni jos joutuisin panemaan sua.

-mies

Tädin neuvo sinulle

Et taida oikein itse tietää mitä haluat. Koita ensin  miettiä sitä ,päätä mitä haluat  ja toimi sitten sen mukaan ja siltä pohjalta. Nyt kuulostat noine ristiriitaisine haluinesi vain kiukuttelevalta lapselta-et aikuiselta ollenkaan .

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä tappasin itseni jos joutuisin panemaan sua.

-mies

Niin mäkin varmaan jos sua joutusin höyläämään -ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat