Chicagoiidan välirikko

Vierailija

Miten ihmeessä voi olla mahdollista, että Iida saa välit poikki kaikkiin kavereihinsa?

Ensin Iida lähti Itävaltaan ja erosi lukiosta kun välit lukiokavereiden kanssa jäätyivät.

Sitten Iida muutti Lahdesta Helsinkiin, ja kertoo näin:  Valtaosa ihmisistä, joita pidin ystävinä, on kääntänyt minulle selkänsä. Tuntemattomatkin ihmiset osaavat olla poikkeuksellisen ilkeitä. Lähde: http://chicago187.blogspot.fi/2015/02/kuinka-raja-tuli-vastaan.html

Nyt pari päivää sitten Iida kertoi, ettei häntä kutsuttu ystävänsä Lotan valmistujaisiin täällä kommenteissa: http://chicago187.blogspot.fi/2015/10/parasta-just-nyt.html 

Lotta on mukana yli puolessa postauksessa kaverit-tagilla: http://chicago187.blogspot.fi/search/label/kaverit

Myöskään esim Leena Iidan kavereista ei ole kommentoinut blogissa mitään, tykkäillyt instakuvista tai ollut Iidan kanssa missään somessa näkyvissä tekemisissä.

Mikä Iidassa on vikana kun kaikki kaverit kyllästyvät häneen jonkin ajan jälkeen?

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikös Lotta ole se kampaaja? Ei ihme miksi Iidan hiukset näyttää niin karseelta jos eivät ole väleissä.

:D haha, mietin ihan samaa. Esim uusimman postauksen kuvassa hiukset takkua ja hamppua. Ei vissiin rahaa mennä muille kampaajille.

Vierailija

Voisitteko tämän ketjun kommentoijat avata, miksi välit Iidaan ovat sellaiset, että olette äityneet nettikiusaamaan, olisko jotain samoja syitä sitten irl.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko tämän ketjun kommentoijat avata, miksi välit Iidaan ovat sellaiset, että olette äityneet nettikiusaamaan, olisko jotain samoja syitä sitten irl.

Ehkä syy on siinä että Iida kerjää sitä itse jos kerta saa ex-kaverinsa itseään vastaan?

Ihan näin ulkopuolisena huutelen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä syy on siinä että Iida kerjää sitä itse jos kerta saa ex-kaverinsa itseään vastaan?

Miten kerjätään ihmisiä nettikiusaamaan itseään, olisiko antaa joku konkreettinen esimerkki ?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kerjätään ihmisiä nettikiusaamaan itseään, olisiko antaa joku konkreettinen esimerkki ?

Esim. itsesääli? Iida julkaisee kommentin missä joku sanoo "olet ruma" ja vastaa "kyll minä sen tiedän" ja sitten fanit laukkaavat paikalle "et todellakaan ole oot maailman kaunein ja hoikka, vitun kateellista anonyymipaskaa harmittaa kun se on lattarintainen"

Ja Iida julkaisee kaikki kommentit mitä saa, ehkä tuo houkuttaa kaikkia joilla on paha olo haukkumaan häntä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. itsesääli? Iida julkaisee kommentin missä joku sanoo "olet ruma" ja vastaa "kyll minä sen tiedän" ja sitten fanit laukkaavat paikalle "et todellakaan ole oot maailman kaunein ja hoikka, vitun kateellista anonyymipaskaa harmittaa kun se on lattarintainen"

Ja Iida julkaisee kaikki kommentit mitä saa, ehkä tuo houkuttaa kaikkia joilla on paha olo haukkumaan häntä.

Ok. Mutta tuossahan ongelma on se, että joillain on paha olo, eikä niinkään se, että Iida kerjäisi jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mutta tuossahan ongelma on se, että joillain on paha olo, eikä niinkään se, että Iida kerjäisi jotain.

Kyllä tollanen itsesääli vituttaa minuakin, vaikkei minulla ole mitenkään paha olo.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat