Kommentit (3)

Vierailija

Pidän lasteni kavereista (ilkeilijöistä eivät lapsenikaan pidä, joten eivät heitä kutsu ainakaan uudestaan), mutta täytyy myöntää, että joskus hirmuinen huutaminen ottaa pannuun. Muutamat kieroilutianteet ovat myös ällistyttäneet. Haluan todeta, että nimenomaan poikalapsia ovat olleet meillä vierailleet vedättäjä-peluri- oma tahto perille keinolla millä hyvänsä -tyypit. Useimmat käyttäytyvät ihan hyvin.

Vierailija

Sisarusten epäkunnioittava kohtelu häiritsee minua eniten. Omia lapsia ei ole, mutta muistan lapsuudestani lukuisia kertoja, kun veljieni railakkaat kaverit olivat suorastaan törkeitä minua, hiljaista hissukkaa kohtaan. Minun huoneeseeni tunkeuduttiin vaikka kielsin, minun pöytäni käytiin läpi ja sotkettiin laatikot, minun korvani juureen tultiin meluamaan kun yritin rauhassa istua omalla sohvallani, eikä kuunneltu kun pyysin läksyrauhaa. Yksi 8-vuotias näytti minulle keskisormea päin naamaa, toinen haistatti vitut kun kielsin häntä sotkemasta minun peliohjaintani sipsisormilla. Jos veljilläni oli kavereita kylässä, ei minulle riittänyt ruokaakaan. Lähdin huoneestani välittömästi, kun äiti kävi ilmoittamasta valmiista ruoasta, mutta pöytä oli typötyhjänä kun ehdin paikalle.

Kuulin myös kaverieni A ja B vanhempien puhuvan, miten lasten kaverit ovat muuten kivoja, mutta kaverista C he eivät pidä, sillä tämä huutaa vihaisesti A:n ja B:n pikkusiskolle.

Vierailija

Poikkeuksia on ,mutta käytöstavat ovat hukassa,luikitaan seinille katsellen sisälle .ei tervehditätullessa ei lähtiessä,ujokin voi sanoa hei.Ja melu se on kovaa, huutaa täytyy vaikka kaveri on puolen metrin päässä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat