Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies käynyt thaihierojalla ja privassa

Vierailija

En tiedä miten pitäisi suhtautua. Mies käynyt useita vuosia sitten ennen suhdettamme thaihieronnassa ja strippibaarin privassa joissa molemmissa sai käteenvedon. Sanoi syyksi että kun hänellä oli tuolloin vielä yli 50 kiloa ylipainoa, eikä siksi saanut koskaan naista. Olen tuntenut hänet jo useita vuosia ennen seurusteluamme ja tiedän että hän oli ennen naisten keskuudessa yleisesti inhottu ulkonäkönsä takia. Kamala myöntää, mutta pidin häntä itsekin hieman vastenmielisenä.. Sittemmin laihtui ja komistui huomattavasti. Kävi pari kuukautta sitten tuossa samaisessa strippibaarissa kavereiden kanssa, mutta siellä ei hänen sanojensa mukaan tapahtunut mitään. En haluaisi että hän käy siellä nyt kun tiedän että stripparit ovat myös huoria. Mies sanoo ettei hänellä ole tarvetta käydä, muttei voi luvata etteikö joskus menisi jos kaverit pyytävät. En haluaisi pistää muuten hyvää suhdetta poikki tämän takia, en vain keksi miten pystyisin hyväksymään jotain näin kuvottavaa. Asenteeni huoria ja niissä käyviä miehiä kohtaan on jyrkkä enkä voi sille mitään. Mielestäni se pitäisi kriminalisoida täysin. Yritän nyt kuitenkin ymmärtää, koska hän on muuten niin hyvä mies ollut minulle aina. Miten tällaisesta voi päästä yli? :(

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Ei ne naiset siellä sun miehesi takia strippaa vaan siksi että niille maksetaan, koita ajatella niin ettei se miehesi kiinnosta niitä naisia tippaakaan. Ai niin, ja he eivät myöskään ole huoria vaan tanssivat työkseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei ne naiset siellä sun miehesi takia strippaa vaan siksi että niille maksetaan, koita ajatella niin ettei se miehesi kiinnosta niitä naisia tippaakaan. Ai niin, ja he eivät myöskään ole huoria vaan tanssivat työkseen.

Luitko tekstiäni kunnolla? Tuosta samasta paikasta saa siis stripparilta maksua vastaan myös käteenvedon. Onhan ne nyt nyt huoria jos antaa seksipalveluita rahasta. - Ap

Vierailija

Mitä ihmettä se sun hanuria kutittaa, jos joku nainen on joskus muinoin sun miestä runkannut? Olisiko miehen pitänyt säästää itseään sulle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä se sun hanuria kutittaa, jos joku nainen on joskus muinoin sun miestä runkannut? Olisiko miehen pitänyt säästää itseään sulle?

No ei mua kiinnosta mitkään yhden yön jutut sun muut, mua häiritsee vaan toi huorissa käyminen. Se on likaista. - Ap

Vierailija

Pakon edessä ne naiset työtään tekevät. Ei ne sun miestä oikeasti halua. Eri asia sitten, onko siellä käyminen teidän suhteessa ok. Siitä kannattaisi keskustella. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinkkunaiset makaa joka viikonloppu eri miehen alla ja mies on suuri syyllinen, jos joku maksullinen on sitä kerran runkannut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on likaista. - Ap

Voisitko perustella, kiitos.

Seksipalveluiden ostaja on himojensa takia valmis ottamaan sen riskin, että huora voi olla ihmiskaupan uhri. Sitä kun ei koskaan täysin varmasti voi tietää. Mutta eihän se kiinnosta, kunhan saa helppoa pillua. - Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kaikki stripparit eivät ole oletusarvoisesti huoria. Eivät ole kaikki naisetkaan.

No enhän minä niin sanonut. Tuossa nimenomaisessa strippibaarissa sattuu nyt vaan olemaan töissä naisia, joilta voi ostaa myös seksiä. - Ap

Vierailija

Suomalaiset naiset nyt yleensäkin ottaen ovat lutkahtavia. Sen näkee ulkomaillakin millaisina suomalaisia naisia pidetään.

Omasta mielestään toteuttavat itseään. En koskaan voisi ottaa suomilutkaa joka on maannut jonkun karvakullin kanssa.

Mitälie tautipesiä ovat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki stripparit eivät ole oletusarvoisesti huoria. Eivät ole kaikki naisetkaan.

No enhän minä niin sanonut. Tuossa nimenomaisessa strippibaarissa sattuu nyt vaan olemaan töissä naisia, joilta voi ostaa myös seksiä. - Ap

No niinhän sultakin voi, jos lyödään tarpeeksi suuri summa rintojen väliin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on likaista. - Ap

Voisitko perustella, kiitos.

Seksipalveluiden ostaja on himojensa takia valmis ottamaan sen riskin, että huora voi olla ihmiskaupan uhri. Sitä kun ei koskaan täysin varmasti voi tietää. Mutta eihän se kiinnosta, kunhan saa helppoa pillua. - Ap

Niin, mistäpä sitä tietää. Useammin on ihmiskaupan uhreja tosin on muilla aloilla. Seksityössä vähemmän.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/229005-ihmiskauppa-yleistyy-tuo...

Todennäköisesti miehesi tapauksessa kyseessä ei ollut ihmiskaupan uhri.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten pitäisi suhtautua. Mies käynyt useita vuosia sitten ennen suhdettamme thaihieronnassa ja strippibaarin privassa joissa molemmissa sai käteenvedon. Sanoi syyksi että kun hänellä oli tuolloin vielä yli 50 kiloa ylipainoa, eikä siksi saanut koskaan naista. Olen tuntenut hänet jo useita vuosia ennen seurusteluamme ja tiedän että hän oli ennen naisten keskuudessa yleisesti inhottu ulkonäkönsä takia. Kamala myöntää, mutta pidin häntä itsekin hieman vastenmielisenä.. Sittemmin laihtui ja komistui huomattavasti. Kävi pari kuukautta sitten tuossa samaisessa strippibaarissa kavereiden kanssa, mutta siellä ei hänen sanojensa mukaan tapahtunut mitään. En haluaisi että hän käy siellä nyt kun tiedän että stripparit ovat myös huoria. Mies sanoo ettei hänellä ole tarvetta käydä, muttei voi luvata etteikö joskus menisi jos kaverit pyytävät. En haluaisi pistää muuten hyvää suhdetta poikki tämän takia, en vain keksi miten pystyisin hyväksymään jotain näin kuvottavaa. Asenteeni huoria ja niissä käyviä miehiä kohtaan on jyrkkä enkä voi sille mitään. Mielestäni se pitäisi kriminalisoida täysin. Yritän nyt kuitenkin ymmärtää, koska hän on muuten niin hyvä mies ollut minulle aina. Miten tällaisesta voi päästä yli? :(

Tarkistapa tietosi , ja miksi siis miesvihaajana olet miehen kanssa ylipäätään?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat