Minkälainen mies pyörittää samaan aikaan monia naisia?

Vierailija

On entistä avovaimoa, jotka vielä haikailevat perään ja sitten tapailee samaan aikaan 2-3 naista.Pitää näihin jokaiseen yhteyttä. Eikö vähemmästäkin mene ihmismieli sekaisin? Itselläni kun parisuhde loppunut syystä tai toisesta, en pidä mitään yhteyksiä entisiin kumppaneihin. Voi kyllä tervehtiä, mutta ei ole muu kommunikointi tarpeen. Toki jos yhteisiä lapsia olisi, niin sitten pitää puheissa olla. Olen eronnut kesällä ja ex-avomies kyseli perääni pari kertaa. Ei ole enää mitään puhuttavaa hänelle.

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

En tiedä, mutta ihmettelen millaiset naiset mahdollistavat kuvatun kaltaisen käytöksen. Luulisi että naisilla olisi hitunen itsekunnioitusta, vai onko monen naisen suosiossa oleva mies jotenkin "parempi"?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta ihmettelen millaiset naiset mahdollistavat kuvatun kaltaisen käytöksen. Luulisi että naisilla olisi hitunen itsekunnioitusta, vai onko monen naisen suosiossa oleva mies jotenkin "parempi"?

No jos naiset eivät tiedä, että mies pyörittää useita samaan aikaan.. olen kyllä nähnyt ja mistä ne naiset tietäisivät toisistaan jos ovat eri puolilta maata, mies kai haluaa vain yhtä asiaa...

Vierailija

Tuota tekee miehet jotka pystyy tekemään noin. Ranskassahan naiset sanovat että ovat vain imarreltuja jos oma mies kelpaa muillekin. Eli siis että sillä on rakastaja.

käpykakku

Hyvännäköinen supliikki pelimies. Näitähän riittää. Naiset lähtee mukaan, koska haluavat uskoa, että "just mä oon se paras ja kaunein, joka muuttaa ja kesyttää tuon pelimiehen".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Heikkoitsetuntoinen reppana.

Juu, lassukathan tunnetusti pyörittää useita naisia juuri tästä samasta syystä.

Vierailija

Mä olen tietämättäni ollut mukana tällaisessa kuviossa. Tai toki se kuvio lopulta paljastui, mutta vuoden me tapailtiin, ennen kun hän jäi sattumalta kiinni.

Hän oli hyvännäköinen, huumorintajuinen, hauska, mukava ja välillä ehkä hieman liioitellun itsevarma. Hän oli ns. "liian hyvä ollakseen totta". Piti mua kuin kukkaa kämmenellä. Paljon kauniita sanoja, piti mua hyvänä, oli kiltti ja joskus vähän liiankin imelä. Vaikka sanoin useasti, että en tarvitse lahjoja tai liikaa lässytystä. Lahjoilla ja turhilla lupauksilla hän siis paikkasi sitä, että ei pystynyt olemaan tarpeeksi läsnä (=pyöritti muita samaan aikaan).

Kyllä mulla oli alusta asti sellanen fiilis, että kaikki ei oo kunnossa. Mutta keskusteltiin asioista ja hänkin kyseli, että "et kai vaan tapaile ketään muita?". Hänkin siis vakuutti, että mä oon sille ainoa. Joten en sen kummemmin jaksanut päätäni vaivata asialla. Mutta loppua kohden epäilyt rupesivat erinäisistä syistä heräilemään enemmänkin. Ja oikeassahan mä olinkin, enpä ollut hänelle se ainoa! 

Olisi vaan alusta asti pitänyt luottaa omiin vastoihin, hän tosiaan oli liian hyvä ollakseen totta! Pistin välit poikki saman tien, se jäi vielä muutamaksi kuukaudeksi perään, kuinka "oot kaikista tärkeintä ja vaan sulla on väliä, anteeks etten tajunnut sitä ajoissa". Hahah, juujuu :)

Vierailija

Heikkoitsetuntoista miestä ajattelen minäkin tuohon tilanteeseen. Jos miehellä on itsetunto kohdillaan, ei tarvitse pönkittää sitä hakeutumalla usean eri naisen seuraan samanaikaisesti. Tuntemani yksiavioiset miehet, joilla itsetunto kohdillaan ja työkuviot, harrastukset ja muut asiat kunnossa, arvostavat myös vaimoaan. Ja nämä ovat jo yli 50v miehiä ja sama puoliso ollut nuoruudesta saakka.

Jotain psyykkistä ongelmaa täytyy olla, jos tarvitsee monta kumppania yhtaikaa. Eipä siinä arvosta sitä kumppaniakaan, vaan pelaa omia pelejään vuorotellen jokaisen kanssa. Ehkä siinä saa jotain ihailun tuntua, kun moni nainen ottaa yhteyksiä ja ajallaansaa panna jokaista. Tuolla oli aiemmin hyvä kommentti, että minkälaiset naiset suostuvat tähän. Mutta ehkeivät he todellakaan tiedä toisistaan?

Vierailija

Varmaan sellainen joka pystyy siihen, itselle tuottaa jo yhden saaminen niin paljon työtä, että ei kannata edes haaveilla toisesta. Mitäpä sitä useammalla edes tekee, kun yhden hyvän löytää ja saa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tietämättäni ollut mukana tällaisessa kuviossa. Tai toki se kuvio lopulta paljastui, mutta vuoden me tapailtiin, ennen kun hän jäi sattumalta kiinni.

Hän oli hyvännäköinen, huumorintajuinen, hauska, mukava ja välillä ehkä hieman liioitellun itsevarma. Hän oli ns. "liian hyvä ollakseen totta". Piti mua kuin kukkaa kämmenellä. Paljon kauniita sanoja, piti mua hyvänä, oli kiltti ja joskus vähän liiankin imelä. Vaikka sanoin useasti, että en tarvitse lahjoja tai liikaa lässytystä. Lahjoilla ja turhilla lupauksilla hän siis paikkasi sitä, että ei pystynyt olemaan tarpeeksi läsnä (=pyöritti muita samaan aikaan).

Kyllä mulla oli alusta asti sellanen fiilis, että kaikki ei oo kunnossa. Mutta keskusteltiin asioista ja hänkin kyseli, että "et kai vaan tapaile ketään muita?". Hänkin siis vakuutti, että mä oon sille ainoa. Joten en sen kummemmin jaksanut päätäni vaivata asialla. Mutta loppua kohden epäilyt rupesivat erinäisistä syistä heräilemään enemmänkin. Ja oikeassahan mä olinkin, enpä ollut hänelle se ainoa! 

Olisi vaan alusta asti pitänyt luottaa omiin vastoihin, hän tosiaan oli liian hyvä ollakseen totta! Pistin välit poikki saman tien, se jäi vielä muutamaksi kuukaudeksi perään, kuinka "oot kaikista tärkeintä ja vaan sulla on väliä, anteeks etten tajunnut sitä ajoissa". Hahah, juujuu :)

Kuulostaapa tutulta. Ja kyllä, vaistoon pitäisi luottaa, sillä se on oikeassa melkein aina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkoitsetuntoinen reppana.

Juu, lassukathan tunnetusti pyörittää useita naisia juuri tästä samasta syystä.

No lassukat nyt on asia erikseen. Mutta nämä monta naista pyörittävät on heikkoitsetuntoisia myös, eri tavalla vain. Ainakin mun tuttavapiirissä näin. Sellaisia, jotka saavat itsetunnolleen pönkitystä naisten huomiosta, eivät "osaa" erota (taustalla pelko, että jäädään ihan yksin), joka johtaa siihen, että valehdellaan sinne ja tänne, ja pidetään monta naista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat