Wt:t ovat mukavampia kuin akateemiset

Vierailija

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

niin on.tai no ei läheskään kaikki. ja etenkään akateemisia kohtaan, varmaan joku kateusaspekti, tai kuvittelevat että akateemiset halveksuu wt:itä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Working-class on eri asia kuin white trash. Otsikkosi on pielessä.

Nykyään aika pitkälti rupeaa olemaan jo sama.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

niin on.tai no ei läheskään kaikki. ja etenkään akateemisia kohtaan, varmaan joku kateusaspekti, tai kuvittelevat että akateemiset halveksuu wt:itä.

Tuossa linkin jutussahan se just selitetään, että köyhät ottaa muut paremmin huomioon joka asiassa, ja "ylempien" ei tarvitse sitä tehdä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta!! Tunnen äärettömän monta ihanaa perhettä, joilla ei ole sen kummempaa koulutustaustaa. Ovat sydämellisiä, toiset huomioonottavia ja kannustavia. Heidän kanssaan on hyvä olla. Toisaalta tunnen korkeasti koulutettuja omaan napaan tuijottajia, joita ei kiinnosta mikään muu, kuin oma itse ja oma menestys. 

White Trash kai oikeasti tarkoittaa alemman tuloluokan ihmistä, jolla ei ole koulutusta ja joka ei ole kiinnostunut maailman asioista. Minun mielestäni wt-porukkaan voi hyvin laittaa nämä ulkokultaiset, korkeasti  koulutetut vailla sydämensivistystä olevat ihmiset. Ei wt aina tarvitse pinkkiä kananpyllytukkaa tuntomerkikseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tämä ihmisten luokittelu jo loppua.

Miksi? Ai että köyhiä voitaisiin kyykyttää enemmän eikä kukaan sanoisi mitään vastaan, koska "kaikkihan me olemme samaa yhtenäismielistä isänmaata"?

Vierailija

Toisista välitetään ja toisista ei. Pienituloisilla on kummallinen tapa demonisoida varakkaampia tai korkeasti koulutettuja. Jos ansaitsee enemmän kuin keskituloinen, köyhät mielellään näkisivät sellaisen ihmisen syötettävän leijonille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rupea. Wt on nimenomaan se kansanryhmä, joka ei käy töissä vaan elelee yhteiskunnan tukien varassa, juo, polttaa ja lisääntyy kuin kanit eivätkä näe elämäntavassaan mitään väärää vaan pitävät itsestäänselvyytenä, että working-class elättää heidät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei rupea. Wt on nimenomaan se kansanryhmä, joka ei käy töissä vaan elelee yhteiskunnan tukien varassa, juo, polttaa ja lisääntyy kuin kanit eivätkä näe elämäntavassaan mitään väärää vaan pitävät itsestäänselvyytenä, että working-class elättää heidät.

Working class on se, josta pudotaan wt:iin koko ajan enemmän, kun työttömyys lisääntyy. Mene mihin tahansa lähiökuppilaan, et pysty siellä erottamaan henkilökuntaa asiakkaista muuten kuin sen perusteella, kuka istuu pöydässä ja kuka seisoo hanan takana (aina ei tosin tämäkään tunnistus onnistu).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tämä ihmisten luokittelu jo loppua.

Miksi? Ai että köyhiä voitaisiin kyykyttää enemmän eikä kukaan sanoisi mitään vastaan, koska "kaikkihan me olemme samaa yhtenäismielistä isänmaata"?

Mitä ihmettä nyt. Tarkoitin sitä että ainakin min kohtaan ihmisen ihmisenä, minulle merkitsee eniten muu kuin ammatti tai varallisuus, joskaan nekään eivät sellaisenaan missään nimessä pilaa ketään ihmistä, vaikka olisivatkin sieltä yleisesti arvostetuimmasta päästä ja vaikka ihminen olisi hyvin rikaskin.

Minä siis kohtaan toisen ihmisen mahdollisimman viattomasti ja aseettomasti, mutta koen olevani harvinaisuus tässä toimintatavassani, se on tullut välillä huomattua, mutten minä siltikään muutu, minä en tässä asiassa muutu koskaan. Ainakin jos palstan kamalia luokittelujuttuja alkaa yhtään uskoa, on totuus aika karu etenkin monen naisen kohdalla, ei niinkään miesten. Silti osa on aina kuten minä, eli niin kauan on ok kun on vielä ihmisiä, joille toiset ihmiset ovat ihmisiä. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti ajattelet noin?

No, sainpahan ainakin hyvät naurut.

En ole koskaan luokitellut ihmisiä heidän sosiaalisen statuksensa perusteella, onneksi.

Niinpä minulla on hyviä ystäviä, joiden kanssa on mukava viettää aikaa keskustellen mitä erilaisimmista asioista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Wt on nimenomaan se kansanryhmä, joka ei käy töissä vaan elelee yhteiskunnan tukien varassa, juo, polttaa ja lisääntyy kuin kanit eivätkä näe elämäntavassaan mitään väärää vaan pitävät itsestäänselvyytenä, että working-class elättää heidät.

Mitä sitten? Ei sun ahneus ja omahyväinen moralismi ole muiden ongelma.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat