Vierailija

ja oon ite 21 ällöä tiedän pikku juttu mut silti joku pikkupoika onneks olin kännissä.
huomas kyllä kokemattomuuden ja nyt lesoo kaikille baarissa hemmetti soikoon

• ylös 2
  • alas 36

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aijai, joskus kun 19-vuotiasta vielä saisi...

N39

Jos tämän kommentin olisi kirjoittanut mies joka haluaa 19v naista... Kyllä kura lentäisi niskaan!!

• ylös 12
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aijai, joskus kun 19-vuotiasta vielä saisi...

N39

Kelpaisko päälle parikymppinen?

Vierailija

Yök. Laissa pitäisi olla kohta joka pakottaa naisen kertomaan miehille, jos hän on yli kaksikymppinen. Itsekin panin kerran vahingossa 22 vuotiasta ja piti ottaa ainakin 5 suihkua, ennen kuin tunsin itseni taas puhtaaksi.. Edelleen minusta joskus tuntuu että esinahkani alla olisi hiekkaa tuon rupsahtaneen kurpan panemisesta.

M25

Vierailija

Mä panin ihan tarkoituksella 19-vuotiasta kun olin itse 31. Vuotta myöhemmin mentiin naimisiin.

Vierailija

Mä olin viikonloppuna vahingossa yhen 21-vuotiaan kanssa, tunnen itteni ihan puumaks 😃

-n22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän poika pannut sinua. Vittu on passiivinen ja kullilla pannaan.

Reikä se on miehessäkin.

Vierailija

Nojoo... iteki morkkistelin joskus 24vuotiaana kun päädyin sänkyyn 21vuotiaan nuoren miehen kanssa. Itse seksi ei ollut pöllömpää ja poika oli muutenkin ihanan herttainen ja kunnioittava. Tunsin itteni pitkään likaiseksi, moraalittomaksi puumaksi. :D Vasta muutaman vuoden päästä tajusin, miksi tunsin "huonoa omaatuntoa". Siksi koska meille naisille on niin vahvasti iskoistettu päähän, että miehen pitää olla romanttisissa tai eroottisissa suhteissa naista vanhempi. Pelkäsin siis mitä muut ajattelee, ja alkaako ne tuomitsemaan ja "puumittelemaan" minua. Lopulta tajusin, että nämä ovat vain IHMISTEN keksimiä sääntöjä, eikä niistä tarvitse välittää tuon taivaallista (kunhan lain rajoissa mennään). Sittemmin olen tehnyt kaikkea mikä itsestäni tuntuu hyvältä... esim. 29vuotiaana minulla oli ihana, antoisa ja pitkä romanssi 20vuotiaan pojan kanssa. Nyt minua suorastaan naurattaa, että nuorempana morkkistelin muutaman vuoden ikäeroa. :D

Vierailija

Onneksi naiset aikuistuu nopeammin kuin miehet. Eikun... Onneksi AP ei ollut tosissaan, en edes minä voi uskoa siihen, että noin tyhmiä naisia on olemassa.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

joo mutta kun pidän vanhemmista miehistä ja aina on mies vähintään 25 v niin toi 19 v kyllä tuntuu ihan pikkupojasta vähän sama juttu kuin olis pannut jotain toooosi vanhaa pappaa mutta vain toisinpäin t ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.