Nuori nainen ei kestä vanhemman miehen seksuaalista huomiota.

Vierailija

Traumatisoituminen uhkaa etenkin, jos nainen on alle 25-vuotias. 

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

No tottahan se on, että vanhat äijät ovat limaisia ällökkeitä nuorten naisten silmissä, ja 'huomiota antavat' tuntuvat ahdistelijoita. Parasta vanhenemisessa on se, että huomiota saa enää oikeasti fiksuilta miehiltä. T. Yli 40v nainen, jolle tosin riittää omankin miehen huomio.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No tottahan se on, että vanhat äijät ovat limaisia ällökkeitä nuorten naisten silmissä, ja 'huomiota antavat' tuntuvat ahdistelijoita. Parasta vanhenemisessa on se, että huomiota saa enää oikeasti fiksuilta miehiltä. T. Yli 40v nainen, jolle tosin riittää omankin miehen huomio.

Ei kaikki "vanhat äijät" ole ällökkeitä tai ahdistelijoita.

T. Alle 25- vuotias nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kuvitteleeko joku 20v bimbo, että fiksu mies voisi  kiinnostua siitä? :D 

Vierailija

Minä olen 12.5 vuotias nainen jota vituttaa kun 13 vuotiaat pojat yrittävät koko aika vilkuilla seksuaalisesti. Tuolle pitäisi saada loppu kuten koko vapaalle yhteiskunnalle. Onneksi meillä on P-Korea josta ottaa oppia. Siellä tuskin seksuaalisuutta hyväksytään.

Vierailija

Kuka niistä vanhoista pukeista nuorena olisi kiinnostunut?

Muistan vielä hyvin, millaista oli olla nuori nainen. Hemmetin tukalaa. Nyt yli viisikymppisenä on paljon leppoisampi olo. Saa olla rauhassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla rikas? Uskokaa tai älkää, mutta elämässä on muutakin kuin raha.

ON muutakin kuin raha. Suomessa ainakin kaikki "tutkimukset" antavat ymmärtää että suomalaiset tekisivät työtä vaikka palkan maksu loppuisi. Minä en tekisi ja eikä kukaan keneltä olen kysynyt mutta "tutkimuksien" mukaan näin on.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat