Mikä on naisen vastuu hyvässä seksissä?

Vierailija

Usein kuulee valituksia kuinka miehellä ei seiso, ei kestä kauan tai lykkii liian nopeasti eikä osaa sitä ja tätä. Eli mikä on naisen rooli ja vastuu seksissä ja kumpienkin orgasmeista?

Miksi mies olisi vastuussa naisen orgasmista vaikka on jo vastuussa omastaa kun on nussinut itselleen orgasminsa? Tästä palkkiona lisävelvollisuuksia?

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Hmmm. En tiedä. Olen itse miellyttäjänainen, teinistä asti tehnyt aina kaikkeni, että mies on sängyssä tyytyväinen, hoksasin jo varhain, että se on omakin etuni :). Otan suihin kurkkuun asti, imen vaikka tuntikausia, nielen spermat, ratsastan, annan peppua. Kaikki miehet olleet aina tyytyväisiä seksiin, silloin parisuhde yleensä voi paremmin muutenkin. Tykkään seksistä ja jos en saa orgasmia muuten, masturboin. Ei ongelma. Parasta nähdä mies hekuman huipulla ja ylistäen miten olen uskomaton :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

melko tarkkaan 50%

Niin pitäisi olla. Naisen energiasta 50% menee kiljumiseen ja loput 50% valittamiseen mitä miehen pitäisi tehdä paremmin ja erilailla. Itse tietysti makoillen ja "pillua antaen".

Vierailija

Olla ilmeisesti tarpeeksi hyvän näköinen, että miellyttää sitä röhkijää päällä;) Miehethän ovat kovin visuaalisia (paitsi itsensä suhteen).

jösses

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. En tiedä. Olen itse miellyttäjänainen, teinistä asti tehnyt aina kaikkeni, että mies on sängyssä tyytyväinen, hoksasin jo varhain, että se on omakin etuni :). Otan suihin kurkkuun asti, imen vaikka tuntikausia, nielen spermat, ratsastan, annan peppua. Kaikki miehet olleet aina tyytyväisiä seksiin, silloin parisuhde yleensä voi paremmin muutenkin. Tykkään seksistä ja jos en saa orgasmia muuten, masturboin. Ei ongelma. Parasta nähdä mies hekuman huipulla ja ylistäen miten olen uskomaton :)

Pokaali saapuu postissa.

Vierailija

Katsos kun se nainen kykenee yhdyntään, vaikkei haluttaisikaan ja olisi jo saanut oman orgasminsa.

Mies taas ei kykene.

Siksi se nainen voi kyllä jatkaa vielä sen oman orkun jälkeen, miehellä hattivatti sanoo lerpun lerpun. Ja jos mies ei osaa tyydyttää naistaan vaikka käsin tai suulla, niin nainen jää ilman orgasmia. Voi siinä toki alkaa masturboida, mutta silloin herää kyllä kysymys, mihin sitä miestä ylipäätään tarvitaan?

Miehen impotenssi ja ennenaikainen siemensyöksy ovat todellisia ongelmia. Ihan kiva, että mies nauttii seksistä, mutta turha sitten ihmetellä, jos nainen ei halua enää seksiä, jos ei saa siitä itse orgasmia. Mieskään ei jaksaisi vuodesta toiseen seksiä, joka päättyy ennen kuin hän itse ehtii saada!

Ps. Ennenaikaiseksi siemensyöksy määritellään, jos se tulee jo ennen yhdyntää tai minuutissa yhdynnän alkamisesta. Keskimääräinen yhdyntä kestää viisi minuuttia.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00398

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pokaali saapuu postissa.

Kiitos mutta en tarvitse - mun "pokaali" on se arjessa/parisuhteessa kokemani kunnioitus ja tyytyväisyys kumppanilta :)

nappula

Itselläni on kolmas parisuhde aikuisiällä. Nyt kumppani on reilusti vanhempi ja seksuaalisesti todella aktiivinen. Jokainen päivä haluaa. Antaa suuseksiä paljon, osaa myös vaatia /alistaa josta pidän.

Suhde on 2 vuotta ollut ja vielä ei näy merkkejä hiipumisesta. Miehen muna on iso. n. 20 cm pitkä ja paksuutta on. Annan mielelläni ja olen kyllä se passiivisempi osapuoli. Hänen halut on suuremmat ja jos hän haluaa, saa myös tehdä sen eteen töitä että saa minun halut heräämään.

Tästä halujen eripurasta johtuen mies tekee lähdes kaikki aloitteet. Joskus harvoin teen mutta useinmiten jo suuteluni saa miehen syttymään. Ja kyllä minä torjun häntä melko usein. On kuukautisia, päänsärkyjä, pahoinvointeja tai yksinkertaisesti väsyttää. 

Välillä tuntuu kuin miehelle seksi olisi yhtä kuin läheisyys. :o

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun se nainen kykenee yhdyntään, vaikkei haluttaisikaan ja olisi jo saanut oman orgasminsa.

Mies taas ei kykene.

Siksi se nainen voi kyllä jatkaa vielä sen oman orkun jälkeen, miehellä hattivatti sanoo lerpun lerpun. Ja jos mies ei osaa tyydyttää naistaan vaikka käsin tai suulla, niin nainen jää ilman orgasmia. Voi siinä toki alkaa masturboida, mutta silloin herää kyllä kysymys, mihin sitä miestä ylipäätään tarvitaan?

Miehen impotenssi ja ennenaikainen siemensyöksy ovat todellisia ongelmia. Ihan kiva, että mies nauttii seksistä, mutta turha sitten ihmetellä, jos nainen ei halua enää seksiä, jos ei saa siitä itse orgasmia. Mieskään ei jaksaisi vuodesta toiseen seksiä, joka päättyy ennen kuin hän itse ehtii saada!

Ps. Ennenaikaiseksi siemensyöksy määritellään, jos se tulee jo ennen yhdyntää tai minuutissa yhdynnän alkamisesta. Keskimääräinen yhdyntä kestää viisi minuuttia.

Niin tai voi kysyä mihin mies tarvitsee naista jos pillun saamisesta on palkintona velvollisuus väen vängällä kestää kauan tai jopa saada velvollisuus vemputtaa naista suulla ja käsillä ties miten kauan sen jälkeen kun jo antoi naiselle yhdyntää. Miksi mies ei vain vetäisi käteen tai flesukkaan jos seksistä koituu velvollisuuksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mies taas ei kykene.

Katsos, kun naisilla voi olla orgasmivaikeuksia. Ihan sama, vaikka panee kuinka tai hellän ihanasti rakastelee tuntitolkulla. Sellainen pieni oma apu muun touhun ohessa voisi vaikka auttaa, mutta kun se ei sovi, koska orgasmi on miehen vastuulla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat