Homo&mamuvastaiset: Kumpi parempi (lapsen kumppani)?

Vierailija

1) Tyttärenne somalipoikaystävä

2) Poikanne suomalaispoikaystävä

Ja ei kiitos rasistisia huuteluita, kokeilkaa edes vastata asiallisesti kerrankin :D

Kommentit (10)

Suomalainen

Ehdottomasti parempi on pojan jolla ehdottomasti suomalainen poikaystävä. Mielellään hyvin toimeentuleva ja järkevä.

MInua pelottaa ihan suunnattomasti tuo että saisin tytön joka löytäisi somalimiehen. Olen nähnyt oikein hyvin mitä ainassa tässä kaupungissa tekevät. Käytös on todella törkeää. Tyttöjä kouritaan ilman lupaa, huudellaan hävyttömyyksiä. 

Vierailija

Miten voi vastata asiallisesti täysin asiattomaan kysymykseen?

Lähtökohtaisesti on siis huono asia, jos poika on homo? Lähtökohtaisesti on siis huono asia, jos tytär seurustelee somalitaustaisen pojan kanssa? Nyt on ikään kuin näistä äärettömän huonoista vaihtoehdoista valittava se vähemmän huono? 

Minulla on homopoika ja hän saa seurustella juuri sen ihmisen kanssa, kenestä pitää. Minulla on myös tytär ja aivan sama juttu. 

Mistä teitä sikiää? Sano rehellisesti? Kotipaikka, vanhempien tausta, koulutustasosi, ikäsi. 

Tyrmistyttävä kysymys nimittäin? 

Vierailija

Ihan evvk, kunhan lapsi on onnellinen. Oikeasti. Ihmettelen minäkin, onko tänne av-palstalle pesiytynyt joku troglodyyttien heimo, sen verran kivikautisilta nämä teidän elämänarvot tuntuvat.

Chattevolante

Vierailija kirjoitti:

Ei kumpikaan, koska sitten minulla ei olisi enää sitä lasta.

Eli kun itse olen kasvissyöjä, niin en omista lasta jos lapseni päättää syödä lihaa?
Kun itse en pidä kristityistä, niin en omista lasta jos lapseni on kristitty/seurustelee kristityn kanssa?

En todellakaan oo vaatimassa, että lapsi ajattelee tismalleen samalla tavalla kuin minä. Pitää ne omat mielipiteet kehittyä, eikä mitään aivopesua.

Vierailija

Mulla ei ole kumpiakaan vastaan mitään ennakkoluuloja tai muuta negatiivista ajattelua. Valitsisin somalipoikaystävän tyttärelle (voi varmaan olla Suomessa syntynyt)....

Sen takia, että koen perhe-elämän yms. käytännön asiat sekä muiden hyväksynnän helpommiksi heterosuhteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole kumpiakaan vastaan mitään ennakkoluuloja tai muuta negatiivista ajattelua. Valitsisin somalipoikaystävän tyttärelle (voi varmaan olla Suomessa syntynyt)....

Sen takia, että koen perhe-elämän yms. käytännön asiat sekä muiden hyväksynnän helpommiksi heterosuhteessa.

Sorry, tää kysely olikin rasissteille. En huomannut.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat