Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin loppu että antaisin ehkä jopa lapset pois

Vierailija

Meillä on kaksi lasta.vauva ja taapero.hartaasti toivottuja ja useampi vuosi meni ennnekuin esikoinen saatiin.ennen lapsia sairastin yli 10v sitten ja välillä uusiutuen anoreksiaa.normaalipainoinen kuitenkin olen ollut jo kauan.se ei silti sulje pois sitä taistelua mitä pään sisällä olen jälleen taas alkanut käymään läpi.ilmeisesti tämä arki kahden pienen kanssa on minulle liikaa ja paluu vanhaan olisi keino pitää edes joku osa elämästäni hallinnassa..olen ihan kamala äiti.menetän joka päivä hermoni ja huudan ja kiroilen ja saatan vaikka tukistaa.en arvosta itseäni ollenkaan,vihaan elämääni tällaisena.en kuitenkaan lapsiani vihaa mutta en osaa koko ajan olla lämmin ja rakastava.minulla on/oli hoitosuhde mttssä,uutta aikaa ei nyt ole enkä varmaan varakkaan kun sanottiin että ei minua voi alkaa hoitamaan kun arki on jo niin raskasta myöskin puolison kanssa,jatkuvaa riitelyä,ei ole läheisyyttä jne. En kohta enää keksi muuta kuin yksinkertaisesti antaa lapset poiat kun tuntuu etten vaan enää jaksa ja olen vain päivä päivältä kamalampi äiti.myös mieheni siitä jaksaa koko ajan toitottaa kuinka paska äiti olen ja esim.tänään opetti 2v sanomaan tyhmä akka mulle. :(

Kommentit (10)

Vierailija

Oho. No ei tuo miehesikään ihan normaalilta kuulosta. En osaa antaa neuvoja. Tukiperhe lastensuojelusta? Ero ja lapset viikonloppuisin miehellä?

Vierailija

Todella surullista... ymmärrän ehkä vähän sua, mulla kans syömishäiriöö, niin pahana että mä menisin laitokseen hoitoon jos ei olis lapsia.... Olen tosi hermoheikko lasten suhteen, etenkin kun toi 6v on koetellut pahasti jo 4-5vuotta....

Mies on sentää ihan hyvä yrittää auttaa kovasti, ei hauku, mutta ei jaksa työnsä takia paljoa, et mun ois itse saatava tää homma haltuun kun päivät olen pienen kolmen lapsen kaa. Eilen mietin jo esikoisen pois antamista, eihän se tietenkään ole oikea vaihtoehto.... mut en tiiä.... kaikki kunnalliset avut on kokeillut lapsen ja oman syömishäiriöni suhteen, ei mitään apua.

Aiheuttaako tuo miehesi sulle vielä lisä stressiä kaikenlisäksi? jos näin niin kannattaisi miettiä olisiko ilman häntä helpompaa.... voi olla tietysti vieläkin stressaavampaa erota ja olla yh....

Itse en tiedä ratkaisua näihin, vaikka olen kuinka miettinyt. Tänään jatkuu taas mietintä... siinä samalla yritän jotenkin nauttia lapsista ja tästä uudesta päivästä taas... Ja toivon että saan edes tänään hillittyä hermoni, etten huutaisi 6veelle. :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Todella surullista... ymmärrän ehkä vähän sua, mulla kans syömishäiriöö, niin pahana että mä menisin laitokseen hoitoon jos ei olis lapsia.... Olen tosi hermoheikko lasten suhteen, etenkin kun toi 6v on koetellut pahasti jo 4-5vuotta....

Mies on sentää ihan hyvä yrittää auttaa kovasti, ei hauku, mutta ei jaksa työnsä takia paljoa, et mun ois itse saatava tää homma haltuun kun päivät olen pienen kolmen lapsen kaa. Eilen mietin jo esikoisen pois antamista, eihän se tietenkään ole oikea vaihtoehto.... mut en tiiä.... kaikki kunnalliset avut on kokeillut lapsen ja oman syömishäiriöni suhteen, ei mitään apua.

Aiheuttaako tuo miehesi sulle vielä lisä stressiä kaikenlisäksi? jos näin niin kannattaisi miettiä olisiko ilman häntä helpompaa.... voi olla tietysti vieläkin stressaavampaa erota ja olla yh....

Itse en tiedä ratkaisua näihin, vaikka olen kuinka miettinyt. Tänään jatkuu taas mietintä... siinä samalla yritän jotenkin nauttia lapsista ja tästä uudesta päivästä taas... Ja toivon että saan edes tänään hillittyä hermoni, etten huutaisi 6veelle. :(

Oikeesti ap ja 3... noi teidän jutut on nin surullista luettavaa lasten vuoksi.
Koettakaa sen verran ryhdistäytyä, että haette apua itsellenne. Ja mitä järkeä olla miehen kanssa joka haukkuu ja opettaa haukkumisen lapsillekin ? Oikeesti ?
Nyt niskasta kiinni itseänne jsa apua hakemasan - ei tää maailma niin pyöri, että ensin lapsia tehdään ja aletaan isoimmasta ( vanhimmasta) päästä niitä lapsia pois antamaan.

Vierailija

Halaus sulle ap, itsellä ei syömishäiriötä mutta pakonomaista liikuntaa kyllä ja muut ongelmat samoja.Et ole huono äiti kun kyseenalaistat asioita, huono äiti ei niin tekisi.Nyt voit hakea apua kun tiedostat asiat ja mieheen olisi varmaan hyvä saada etäisyyttä.Älä edes mieti lasten pois antamista olet ainut äiti heille!!! Onko lähipiurissä ketään joka voisi jo tänään tulla auttamaan jotta pääsisit vaikka ulos ja nukkumaan tai vai vaikka katsomaan leffoja koko päiväksi? Soita jo aamulla jollekkin ja sitten kun saat koottua itseäsi sinne neuvolaan ( älä soita sinne liian kiihtyneenä vaan yritä selittää asiat mahd.objektiivisesti).
Hyvää maanantaita, olet onnekas kun sinulla on kaksi lasta!

Vierailija

Eroa miehestä, lapset hoitoon js sä kouluun. Etsiköön vähemmän paskan akan itselleen. Mä en ainakaan tuollaista katselisi 

Vierailija

Puhu neuvolassa. Miehesi on todella ala-arvoinen ja antaa lapsille omituiset arvot. Sinuna ottaisin miehestä eron ja pyytäisin lapsille sijaisperhettä jotta voit koota ajatuksesi. Tuossa paikassa ei tällä hetkellä ole lasten hyvä olla. Tee itse lastensuojeluilmoitus ja muista mainita myös miehesi käytös, muuten hän saattaa yrittää viedä lapset ja käännyttää heidät sinua vastaan. Hän ei ole sovelias isäksi. Tuntuu että tällä hetkellä kummallakaan teistä ei ole rahkeita olla vanhempi. 

Vierailija

No kyllä tukistava ja lapsilleen kiroileva äiti nyt vaan on huono äiti. Mitä järkeä tehdä niitä lapsia vielä monta putkeen, jos lähtökohdat jo on noin heikot? En voi käsittää. Sääli lapsia. Hae apua. Mies kuulostaa huonolta vanhemmalta myös.

Vierailija

Päivähoitopaikka hakuun HETI. Ensin lepäät ja voimaannut (eroat miehestä) ja sitten palaat työ-/ koulumaailmaan. Elämä voittaa, mutta nyt et jaksa perusarkeanne, joten sitä on muutettava.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puhu neuvolassa. Miehesi on todella ala-arvoinen ja antaa lapsille omituiset arvot. Sinuna ottaisin miehestä eron ja pyytäisin lapsille sijaisperhettä jotta voit koota ajatuksesi. Tuossa paikassa ei tällä hetkellä ole lasten hyvä olla. Tee itse lastensuojeluilmoitus ja muista mainita myös miehesi käytös, muuten hän saattaa yrittää viedä lapset ja käännyttää heidät sinua vastaan. Hän ei ole sovelias isäksi. Tuntuu että tällä hetkellä kummallakaan teistä ei ole rahkeita olla vanhempi. 

Näillä nettitiedoilla en menisi latelemaan tuollaista tekstiä, kun et tunne miestä yhtään ja joka yrittää herätellä naista joka toimii väärin.

Miesvihaa taas palstalla, vaikka nainen on kauhea.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat