Tiättekö, nyt loppui sitten minun juominen.

Vierailija

Tämä päivä oli se kalenteriin merkitty päivä, ja nyt se sitten loppui=))))) (tai taukosi)

Jouluun asti siis.

Mukaan lähtijöitä?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Jännittää, ja jotenkin pelottaakin. Pelottaa se tyhjyys, minkä alkoholi täytti. Mutta näin se on, katsotaan mitä tapahtuu...:)

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse lopettaa kun ei tee mieli muutenkaan. Juon jos siltä tuntuu. Ei ole tuntunut siltä pitkään aikaan.

Et olekaan alkoholisti?

Vierailija

Paljon tsemppiä! Pystyt kyllä siihen! Itsekin lopetan nyt, vaikka sinänsä määrällisesti ei ongelmaa ole. Mutta kun Alko vain pahentaa oloa, vaikka toivoisi että se sen tylsyyden ja epämääräisen pahan olon veisi pois.

Vierailija

Tsemppiä munkin puolestani! :) Itse olen alkanut baari-iltojen tilalla lenkkeilemään ja lukemaan kirjaa. Ensin pitkä lenkki, sitten kuumaan suihkuun/saunaan kotona, sitten karkkipussin kanssa sohvannurkkaan kirjaa lukemaan niin kauan kunnes nukahdan :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muistapa kuitenkin, ettei tauko tai "tipaton" vie ongelmaasi yhtään mihinkään. Et todista sillä mitään.

Pakko kommentoida tähän, että kun itse tein tietoisen päätöksen etten juo enää, olivat ensimmäiset muutama viikko todella vaikeita, mutta arvaapa mitä? Sen jälkeen ei ole edes tehnyt mieli alkoholia :) t. Nro 6

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tämä päivä oli se kalenteriin merkitty päivä, ja nyt se sitten loppui=))))) (tai taukosi)

Jouluun asti siis.

Mukaan lähtijöitä?

Huomenna voin harkita. Just laskeskelin lähteväni alkoon. trallalllallaa..

SAMBAA!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä munkin puolestani! :) Itse olen alkanut baari-iltojen tilalla lenkkeilemään ja lukemaan kirjaa. Ensin pitkä lenkki, sitten kuumaan suihkuun/saunaan kotona, sitten karkkipussin kanssa sohvannurkkaan kirjaa lukemaan niin kauan kunnes nukahdan :)

Muuten meni hyvin, mutta dr. Philin mukaan helposti yksi ongelma vaihtoo toiseen. Sinä olet vaihtanut sen karkkipussiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten meni hyvin, mutta dr. Philin mukaan helposti yksi ongelma vaihtoo toiseen. Sinä olet vaihtanut sen karkkipussiin.

No omalla kohdallani tuo oli hyvä juttu, koska ennen söin karkkia päivittäin. Nyt kohdistan sen vain yhteen pussiin viikonloppuna :) Ja eiköhän se karkki ole pienempi paha kuitenkin kuin liiallinen alkoholi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No omalla kohdallani tuo oli hyvä juttu, koska ennen söin karkkia päivittäin. Nyt kohdistan sen vain yhteen pussiin viikonloppuna :) Ja eiköhän se karkki ole pienempi paha kuitenkin kuin liiallinen alkoholi.

Toivottavasti pääset kuitenkin sokeriaddiktista. Pitkällä aikavälillä se näkyykin sitten vasta.

Vierailija

Mä oon juonut viiniä joka päivä viimeiset 10 vuotta, ja nuin juon tänäänkin. Enkä lopeta. Juon vaan sen 0.5-1.0 pulloa päivässä eli 4-5 pulloa viikossa niin ei tuo mihinkään vaikuta ainakaan negatiivisesti. Rentouttaa iltaisin töiden jälkeen ja saa ajatukset pois töistä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat