Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

SÖIN KAKSI LÄKERÖL PASTILLI ASKIA JA NUT MAHA NIIN HELVETIN KIPEÄ, ETTÄ TUNTUU ET HENKI LÄHTEE!

Vierailija

Söin pastillit noin klo 19:00 -19:30 välillä ja nyt maha on aivan sietämättömän kipeä tekisi mieli huutaa . Jos tätä jatkuu vielä pitkään niin kestä.
Luin nyt myöhemmin että askissa lukee liiallisella käytöllä voivan olla laksatiivisia vaikutuksia ja minä vedin vielä kaksi aska. Maha on vielä täysin sekaisinkin. Äsken meinannut vessaan pystyä kävellä.

Kommentit (15)

Vierailija

Been there, done that. Mulla maha saa nykyään oireita jo pienestä määrästä. Tsemppiä kunnes kivut loppuu.

Vierailija

Joo, yksikin aski tekee tuon. Ei kestä onneksi kovin montaa tuntia, koeta kestää :/ ota särkylääkettä ja yritä rentouttaa keskivartalon lihaksia. Kun alat piereskellä niin voi hiljokseen helpottaa.

Vierailija

Ei saatana mä nauran täällä. Ei millään pahalla.

Terveisin mausteisilla ruoilla mahansa sekoitteleva Naispelko22

Vierailija

Noita pastilleja voi syödä vain muutaman kerrallaan, sitten taas pari tuntia väliä. Jos yhtään ahmii niin vähintään ilmavaivoja tulee.

Vierailija

Ksylitolin yliannostus aiheuttaa pahan ripulin ja sen myötä vatsakivun. Olo paranee kun tavara pääsee ulos. Jos sattuu olemaan muutenkin ksylitolille yliherkkä niin oireet ovat tietenkin kovemmat.

Vierailija

Siis söin niitä pienissä askeissa olevia. Makuina mulla oli salvi ja salmiakki. En tienyt, että nuokin aiheuttavat mahakipua, mutta niin niissä näköjään lukee. Nyt kyllä helpotti kipu taas hetkeksi tai olo on aika hyvin siedettävä tällä hetkellä. Ap

Vierailija

Ne salvian makuset on ihan parhaita. Syön askillisen kerralla ja sit odotan korjaako kuolema vai selvisinkö ripulilla, suolisolmulla ja jäätävillä ilmavaivoilla.

Vierailija

Niissä oli makeutusaineita. Tai niin siinä luki. Mutta kyllähän ne molemmat aiheuttavat laksatiivisia ongelmia jos liikaa syö. Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat