Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt on pimeä ja pilvinen päivä

Vierailija

Voi ei mahtaako päivänvalo ollenkaan pilkistää tänään? Paksu pilvipeite.

Kommentit (11)

Vierailija

On tosi synkeetä ja hämärää. Ajattelin piristää päivääni, tekemällä kaalilaatikon. Perhe varmaan pakenee paikalta, kun pistän kaalin kiehuun:)

Vierailija

Täällä paistaa aurinko ja on mukavan lämmintä. Kävin äsken ajamassa pyörällä 15 km, kun en pysty lenkkeilemään. 

Vierailija

Ei vielä ole pimeää ja tuo harmaus on omalla tavallaan tosi kaunista. Tein äsken kymmenen kilometrin lenkin ja nyt syön eilistä pastaa.

Vierailija

Mä kyllä tykkään tällaisestakin. Kotona tunnelmavalaistus ja pientä prjoketia meneillään. Keväisin ei koskaan tee mieli rakennella pesää, syksyllä kotona on mukavaa oleilla ja voi vähintäänkin suunnitella... Ja ei ole sitä kevään mukanaan tuomaa kaikkialta huokuvaa hässäkkää, johon tuntuu että täytyy osallistua vaikkei niin nappaisi.

Vierailija

Hämärää ja harmaata ollut koko päivän, aivan kuin aurinko ei olisi kunnolla noussutkaan kun pilvikerros niin paksu. Kävin siitä huolimatta ulkona haravoimassa, kun nyt omenapuutkin alkavat pudottaa lehtiään. Tämä synkkyys kyllä näkyy omassa vireystilassa ja mielialassa. Kirkasvalolamppu kaivettu esiin ja d-vitamiinin syöminen aloitettu. Pitäisi vielä kaivaa koristevalosarjoja esiin.

Vierailija

Oli kyllä erikoinen sää. Menin töihin aamulla ja piti töissä oikein moneen kertaan katsoa kelloa että kai mä olen töissä aamulla? Kun tuntui että alkaa hämärtyä ihan kuin illalla mut kyllä se vaan aamu oli olevinaan...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat