tämän takia käyn yksin treenaamassa! mitä sinä ajattelet...

Vierailija

Treenaan noin 4 kertaa viikossa, näin olen tehnyt monta monta vuotta jo. Tuli töissä puhetta asiasta ja joku kyseenalaisti miksi aina käyn yksin enkä edes pyydä ketään mukaan. En ole asiaa edes ajatellut oikeastaan pitkään aikaan. Suunnittelen MINUN treeniviikko aina sunnuntaisin, ottaen huomioon mitä muuta on ja miten olen töissä. Sitten seuraan sitä. Piste. Ennen kylllä oli välillä joku tulossa mukaan, saivat inspistä ja halusivat ruveta käymään. Jonkun kaverin kanssa ajoittain oli sovittu että mennään yhdessä jne. En ole oikeastaan pariin vuoteen enää kysynyt ketään mukaan. Treenaan omissa oloissani, on mun juttu ja keskityn parhaiten kun olen yksin. En käy siellä seuran takia. Muistan vieläkin kuinka ärsyttävää oli kun useimmiten se kaveri ei sittenkään voinut / halunnut / jaksanut tulla. Joskus oli joku varvas kipeä, kuukautiset alkamassa tai loppumassa, täti flunssassa tai auton ovi rikki ym. Mitä te muut, käyttekö te mieluummin yksin tai kaverin kanssa? miksi?

Kommentit (10)

Vierailija

Minulle on ihan sama, jos joku haluaa tulla samaan aikaan, se on ihan fine mutta yksinkin käyn yhtä lailla. En mene salille juoruilemaan tms, menen kuntoilemaan. Seuraa minusta ei varsinaisesti siellä saa. 

Vierailija

Yksin. Esim juoksulenkki on mahdoton toteuttaa erikuntoisen kaverin kanssa, se menisi muuten aina sen kaverin kanssa köpöttelyksi, joka ei kehitä meistä kumpaakaan. Tehokkaan lenkin aikana ei voi muutenkaan jutella, joten miksi pitäisi ottaa käsijarru mukaan?

Vierailija

Yleensä yksin. Joskus käyn miehen kanssa tarkistuttamassa tekniikkaa ja joskus mennään kaverin kanssa yhdessä salille, mutta siellä ollaan tekemisissä lähinnä loppuvenyttelyissä.

Vierailija

Alkuun kävin kaverin kanssa, mutta minä olenkin tämmöinen 140 kg paksukainen, etten yksin kehdannut. Sitten alkoi kaverilla olla selitystä selityksen perään miksi ei pääse ja minä hölmö ootin et joo huomenna mennään ja sit taas huomenna.

Nyt sitten päätin, että kerta sain itseni uuteen sali alkuun niin oikeesti käyn yksin. Tuntuu sitä paitsi paljon tehokkaammalta, kun tekee treenit yksin.

En minä salille ole menossa juttelemaan vaan viettää omaa aikaa ja treenaa. Ehdottomasti parempi näin.

Saattaisin minä jollekkin ylipainoiselle/miksi ei normaslipainoiselle alku startttiin suostua, mutta pidemmän päälle haluaisin mennä yksin.

Vierailija

Yksin. En halua olla riippuvainen siitä miten toinen jaksaa tai pääsee salille. Salilla/spinning/yms. en kaipaa seuraa. Se on omaa aikaa omille ajatuksille ja omaan tekemiseen. Joskus kun sattuu tuttu samaan aikaan koen sen ennemminkin kiusallisena. Toisinaan Mies saattaa saattaa salille kävellen tai tulee vastaan. Käyttää samalla koiran ja ennätetään samalla jutella.

Vierailija

Yleensä käyn miehen kanssa, mutta viihdyn myös yksikseni. Mies on kätevä esim. penkkipäivinä varmistamassa (en halua tehdä smithissä eikä salillani ole niitä varmistustolppia) ja ylipäätään tsemppaamisessa. :>

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat