Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää koskaan sopiko mitään uusien tapailujuttujen alussa :D

Vierailija

Minulla on nimittäin ihan "kamala" tilanne. Tämä on jo tosi koomista, vaikka ihan hanurista onkin.

Muutama kuukausi sitten tapailin erästä miestä. Mies oli ihan ok, mutta mitään sen suurempia tunteita minulla ei ollut. Pyysi minua erääseen tapahtumaan kanssaan (johon piti ostaa liput).

Jotenkin käsitin että tapahtuma olisi ollut saman kuun aikana, joten ajattelin vain että mikäpä ettei, miksi ei.

Totuus:

Tapahtuma olikin vasta nyt marraskuussa, ensi viikolla. Hirvempää tästä tekee se, etten oikeasti enää haluaisi olla miehen kanssa, mutta noita perhanan lippuja ei voi enää perua/antaa muillekaan. :D

Olen nyt kärvistellyt yli kuukauden ja odotellut että tuo tapahtuma olisi ohi ja liput käytetty, että voin viimeinkin pistää tämän jutun nätisti poikki.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi antaa muille? Varmaan miehellä on joku kaveri joka oikeasti haluaisi mennä!

Liput on henkilökohtaisia ja toinen on minun nimelläni varattu. :/ Olen itseasiassa soittanut ja kysynyt asiasta.

Vierailija

Mä olen kyllä valmis sopimaan ties mitä tämän uuden tuttavuuden kanssa. Jutellaan kaikesta. kuunnellaan, nauretaan. Toivottavasti tavataan taas pian.

Vierailija

Harmi ettet ole sanonut miehelle jo aiemmin, ettet enää haluaisi tavata. Olisihan hän voinut saada seurakseen jonkun muunkin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi antaa muille? Varmaan miehellä on joku kaveri joka oikeasti haluaisi mennä!

Liput on henkilökohtaisia ja toinen on minun nimelläni varattu. :/ Olen itseasiassa soittanut ja kysynyt asiasta.

Millaiseen tapahtumaan mennään näin henkilökohtaisilla lipuilla? Lentoliput kyllä ymmärrän, mutta eihän mihinkään kulttuuritapahtumaan tms. ole väliä sillä, että kuka lipun käyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihinköhän tapahtumaan varataan nimellä liput?

Trollaile vähän paremmin ensi kerralla.

Vierailija

Kyllä mä olen saanut lahjaksi lippuja jotka on varaajan nimellä. Koskaan ei ole edes katsottu lippua saati pyydetty henkkaria.

Vierailija

Oiskohan kuitenkin jostain lomamatkasta kyse. Tai joku risteilylaivan tapahtuma. Nuo liput on henkilökohtaisia eikä niitä voi käyttää muut.

Vierailija

Itse ihmettelin muutama päivä sitten kun jollekin keikalle piti varata omalla nimellä lippu. Kai tarkoituksena estää trokaaminen. Itse voi asian todeta tästä:

Ikäraja: K-18
Aika: klo 20:00-03:00
Lipunmyynti alkaa 23.9 klo 13:00!

Liput alk. 70 €
Ostorajoitus: 2 lippua/ asiakas
Lippuja voi varata puhelinpalvelun kautta, varausaika 2 päivää. Netin kautta vain ostoja.

Kun sivu ruuhkautuu, ostoon muodostuu jono. Pääset ostamaan lippuja vuorollasi. Suosittelemme siis avaamaan sivun jo ennen myynnin alkamista.
HUOM! Liput ovat henkilökohtaisia. Liput nimetään jo varattaessa / ostotilanteessa, ja henkilöllisyys tarkistetaan tapahtumapaikan ovella.

Vierailija

No yks tapahtuma. Oletan siis, että kyse on esim. konsertista, eikä lomamatkasta. Käytte vaan siellä korkeintaan pari tuntia kuuntelemassa ja sitten se on ohi. Onneksi mieskään ei ole mikään ihan hirveä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat