Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työpaikkakiusattu, minua on käsketty tappamaan itseni, lääkkeitä olisi tässä nyt

Vierailija

Kaikilla olisi varmaan parempi ilman minua?

Nyt ne "tapa ittes" hokijat saisi viimein mitä halusivat?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Höh, voi kun voisin tulla sinne ja halata. Ei kellään ole parempi ilman sinua, eikä sinun tarvitse kuunnella tuollaista. Oletko sairaslomalla/ jo irtisanonut itsesi? Hae jostain apua.

Vierailija

1, ei kukaan minua halua halata. Kehoni on täynnä palovammoja. Oma mieskään ei halua minua. En ole töissä, ei kukaan halua tämän näköistä työntekijää. (älkää pelätkö, en nosta tukia vaan elän omilla rahoilla)

ap

Vierailija

Älä nyt helkkarissa noin tollojen käskyjä tottele. Jätät lääkkeet ottamatta ja maanantaina menet työterveyshuoltoon ja sitten riittävän ison pampun juttusille. Siitä lähdetään. Ja jos se ei auta, irtisanoudut vaikka. Mutta elämästäsi et irrota otetta pölkkypäiden takia. Sun elämä on sun ja sulla on oikeus nauttia siitä. Muista se! Ja tule muistuttamaan minua samasta asiasta silloin kun minulla on vaikeaa, jooko?

Vierailija

6, hyvin moni ihminen. Koulukiusaajista alkaen.

5, ok =) en minä nyt itseäni tapa, nyt väsyttää sen verran että menen nukkumaan. Koirani otan kainaloon.

ap

Vierailija

Ap palovammoista huolimatta halaisin sinua. Koirallesi olet varmasti todella tärkeä. Jokainen elämä on tärkeä, sinä olet tärkeä. Ei olisi kellään parempi ilman sinua, älä usko semmosia juttuja. Nuku hyvät unet ja hae maanantaina hae apua, sitä on saatavilla!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuka käskee tappamaan itsesi?

Älkä missään tapauksessa tee sitä, älä anna hirviöiden voittaa.!!!

mene töihin ja sano, lälläää en kiusallakaan tapa itseäni, mutta muiden tappaminen alkaa olla aika lähellä!!!

Vierailija

Jos sulla ei tosiaan ole mitään menetettävää, niin sittenhän menet ja teet kiusaajiesi elämästä helvettiä. Teet samalla palveluksen meille kaikille ja maailmasta paremman paikan.

Sekin on vaihtoehto.

Vierailija

Ihmisellä on vapaus valita ja oikeus tappaa itsensä jos niin haluaa. Mutta jos on kiusaamisen takia työelämän ulkopuolella niin voisi erittäin hyvällä omallatunnolla elellä muiden "kunniallisten" veronmaksajien kustannuksella vaikka loppuikänsä, niin surkealla tasolla kiusaamisen torjunta on.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat