Pidän pitkään samoja pikkuhousuja, koska tykkään hajusta.

Vierailija

Ihan oikeasti :D Tiedän että tämä on monen mielestä ehkä maailman ällöttävintä, olen lukenut täältä kauheasti vääntöjä siitä, mikä on minimivaatimus säädylliselle puhtauden tasolle.

Itse pitäisin normaalina vaihtaa joka päivälle puhtaat alushousut, mutta en silti tee niin, sillä tykkään oman alapääni hajusta. Ihan sairasta, tiedän. Nuuhkin aina välillä pikkareitani. Kuitenkin ajatus jonkun muun alapään haistelemisesta on minustakin todella ällöttävä, eikä yhtään kiihottava.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Puhdas ja terve alapää ei haise.

Ei minulla haisekaan juuri millekään 1-2 ensimmäisen päivän jälkeen, siksi pidänkin pidempään. Kyllä se haju hiljokseen kertyy.

Vierailija

Minäkin usein hiplailein muniani ja nuuhkin sormiani. Tykkään myös omasta paskanhajusta ja saatan haistella sitä kuin viinintuntija maistelee viiniä. Tunnistan että nyt on ruokavaliossa ollut enemmän rautaa kun on hieman rautainen aromi jne.

Vierailija

Onpa kiva kuulla ettei ole ainoa omituinen. :) Mikähän siinäkin muuten on, että oma pieru haisee hyvälle? Joskus googlettelin siitä tutkimuksia, ei sille mitään biologista selitystä ole vielä ilmeisesti löydetty. -Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D ymmärrän.

Oikeastiko? :D Onko tällaisia muitakin? En koe olevani muuten tavallista pervompi. -Ap

Joo on muitakin sinun kaltaisia. :)

Vierailija

Minäkin tykkään oman vaginani tuoksusta. Se tuoksuu normaalisti kukkasilta (ihan oikeasti), siinä on sellainen floraali tuoksu, todella raikas, puhdas ja neutraali tuoksu. Kun on pitänyt pitkään samoja pikkuhousuja, tuoksuun tulee lämmin ja pehmeä dimensio, todella hyvä!

Toisaalta en voi sietää edes ajatusta toisen ihmisen vastaavien alueiden haistelusta, hyi!

Mutta oma maa mansikka :)

Vierailija

Minäkin pidän samoja pikkareita monta päivää, mutta yksinkertaisesti siitä syystä ettei niissä ole juurikaan likaa tai hajua. Minulla tulee aika vähän valkovuotoa (joskus vain mitättömän pieni täplä/pv) ja pikkarit tuoksuu vielä monen päivän käytön jälkeen miedolta pesuaineelta. Syksyllä ja talvella voin helposti käyttää samoja pikkareita kolmekin päivää. Kesällä vaihdan joskus päivittäin, varsinkin jos olen hikoillut ja pikkarit on joka puolelta nihkeät. Joskus kuitenkin minullakin tulee enemmän valkovuotoa (em. teelusikallinen), joten silloin pikkarit menee nopeammin vaihtoon. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minäkin pidän samoja pikkareita monta päivää, mutta yksinkertaisesti siitä syystä ettei niissä ole juurikaan likaa tai hajua. Minulla tulee aika vähän valkovuotoa (joskus vain mitättömän pieni täplä/pv) ja pikkarit tuoksuu vielä monen päivän käytön jälkeen miedolta pesuaineelta. Syksyllä ja talvella voin helposti käyttää samoja pikkareita kolmekin päivää. Kesällä vaihdan joskus päivittäin, varsinkin jos olen hikoillut ja pikkarit on joka puolelta nihkeät. Joskus kuitenkin minullakin tulee enemmän valkovuotoa (em. teelusikallinen), joten silloin pikkarit menee nopeammin vaihtoon. :)

Ai niin, käytän yleensä vain puuvillasta valmistettuja pikkareita ja yöksi otan aina pois. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, käytän yleensä vain puuvillasta valmistettuja pikkareita ja yöksi otan aina pois. 

Olen joskus miettinyt, että voisin kokeilla käyttää samoja pikkareita viikon putkeen ja katsoa millaisessa kunnossa ne olisi noin pitkän ajan jälkeen. :)) Saatan tehdä tämän ens viikolla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus miettinyt, että voisin kokeilla käyttää samoja pikkareita viikon putkeen ja katsoa millaisessa kunnossa ne olisi noin pitkän ajan jälkeen. :)) Saatan tehdä tämän ens viikolla. 

Pitäiskö muuten laittaa valk. vai vaal.pun. pikkarit jalkaan? Valkoisista näkee heti, jos on tullut hikeä häpykummun kohdalle ja vaaleanpunaisista huomaa valkovuodon helpommin. :)) 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat