Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö jos mies imee tissiäsi?

Vierailija

Sivut

Kommentit (60)

Vierailija

En. Ei tunnu miltään, naurattaa vaan kun aikuinen mies imemässä tissiä on vaan musta kerta toisensa jälkeen niin koominen näky.

Nuolemisen tai nännien näykkimisen ymmärrän, mutten sitä imemistä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En. Ei tunnu miltään, naurattaa vaan kun aikuinen mies imemässä tissiä on vaan musta kerta toisensa jälkeen niin koominen näky.

Miksi et vain sulkisi silmiäsi ja paijaisi miestä samalla, jos se näky häiritsee?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vain sulkisi silmiäsi ja paijaisi miestä samalla, jos se näky häiritsee?

Vaikka se omaan silmään koomiselta näyttää, niin saa mies ihan rauhassa imeä jos tahtoo, ei se multa pois ole eikä häiritse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies imee yleensä molempia tissejä, ei vain toista. Tykkään.

Molempia yhtä aikaa?

Jep. Nohevana inssinä on hän kehittänyt sellaisen mekanismin johon liittyy suppilo, letku sekä tummelia. Mutta ei siitä sen enempää.

Vierailija

Mä tykkään tosi paljon kun nainen imee mun nännejä. Oikee hampailla näykkii niitä sillee et ei satu. Huhhuh

Vierailija

Imeköön jos haluaa, ei siitä mulle erityisiä väristyksiä tule, lähinnä parransänki kutittaa. Kolme vauvaa olen imettänyt ja tissini eivät ole minulle mikään nautinnon lähde. Näykkiminen ja lämmin kosketus ovat parempia.

Vierailija

En. Mies valitettavasti tykkää siitä. Kun imetin, hän halusi aina myös juoda maitoani. Annoin pari kertaa kokeilla, kun niin vänkäsi, mutta en tykännyt siitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat