Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras deittisivusto sille, joka etsii ihan tavallista ihmistä, vakavaa suhdetta?

Vierailija

Olen yh-äiti ja etsin rinnalleni kumppania, joka haluaa olla myös paras ystäväni. En siis etsi mitään satunnaista hupia, maailman komeinta miestä tms. Mikä sivusto olisi tähän tarkoitukseen paras?

Turha tulla ilkeilemään, olen ihan liian kokenut av:lla loukkaantuakseni yh-kommenteista.

Kommentit (4)

Vierailija

No älä loukkaannu mutta suosittelen tinderiä. Siellä on ihan fiksujakin miehiä etsimässä muutakin kuin panoseuraa.

Vierailija

Itse olen harmittavan epätavallinen ja seuranhaku on siksi vaikeaa. Olen kuitenkin näitä palveluja testaillut viime aikoina ja tullut siihen tulokseen, että jos vain olisin normaalimpi tyyppi niin happypancake olisi hyvä! Mielestäni siinä on hyvät ja helppokäyttöiset ominaisuudet, kumppaniehdokkaita voi etsiä erilaisia kriteerejä syöttämällä mutta onlinessa olevien kuviakin tulee koko ajan pötkönä esille. Osalla ilmoittajista on vapaamuotoinen esittely, joka mielestäni kertoo ihmisestä paljon. Osalla taas on pelkät kuvat ja speksit, joillekuille varmaan sopii se paremmin. Ennen kaikkea tarjontaa on paljon ja käyttäjät paikalla kohtalaisen vilkkaasti. Viestien vaihto onnistuu kätevästi ja profiilissa näkyy, ketkä ovat käyneet sitä katselemassa.

Ainoa miinus siis minulle tuossa on se, että käyttäjät eivät ole oikein omanlaisiani. Sinulle voisi olla tosi hyvä, moni mies siellä vaikuttaa hyvällä tavalla tavalliselta ja on myös etsimässä pysyvää suhdetta. (Palvelun nimestä huolimatta.)

Vierailija

Kiitos neuvoista! Tarkoitin siis tavallisella sellaista, että en ole etsimässä panoseuraa tai unelmien prinssiä, vaan mukavaa, välittävää kumppania. Sinänsä ei haittaa, vaikka olisi erikoinenkin ihminen :)

ap

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Fiksuinta voisi olla etsiä niitä miehiä ihan livestä? Olen ehkä naivi, kun ajattelen, että netissä etsivät seuraa sellaiset ihmiset, jotka eivät livessä osaisi etsiä. Mikäli pohdin kavereitani, niin Tinder, Suomi24, Ashley Madison jne ovat olleet panoseuran hakemista.

Yhden kohdalla Tinderin kautta panoseura on johtanut pidempään suhteeseen (n. 6kk), mutta väittäisin, että suhde ei tule kestämään.

Olisi hyvä, jos olisi olemassa jokin tilasto (rankking), miten hyvin nuo deittisovellukset ovat toimineet eri kategorioissa pitkällä/lyhyellä aikavälillä, kuten "löysin panoseuraa", "löysin kumppanin" jne.

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat