Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan tavannut Jammu Siltavuorta?

Vierailija

Luin Murha.infosta, että siellä Jammun Itäkeskuksen asunnolla kävi paljon teinejä, jotka viinaa ja tupakkaa vastaan harrastivat hänen kanssaan vapaaehtoisesti seksiä. Jos he ovat siis olleet n. 15-vuotiaita, ovat he nyt neljissäkymmenissä. Löytyykö heitä palstalta? :) Ja ainiin, mikä se on se piha Myllypurosssa, josta ne lapset siepattiin?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

en ole tavannut, mutta olen käynyt hänen mökillään paltamossa sen jälkeen kun hän jäi kiinni. exä asui mökin naapurissa ja oli usein nähnyt lapsuudessaan jammun pyöräilevän ohi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

en ole tavannut, mutta olen käynyt hänen mökillään paltamossa sen jälkeen kun hän jäi kiinni. exä asui mökin naapurissa ja oli usein nähnyt lapsuudessaan jammun pyöräilevän ohi.

Oliko siellä se lapsille tarkoitettu "vankila"?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko siellä se lapsille tarkoitettu "vankila"?

oli,  pieniä sellejä joissa oli lukot, kalterit ja jopa vessanpöntöt.

tietenki

Olen tavannut, opettelin lukemaan tuolloin 1989 sanomalehtiä apunani käyttäen ja tul J-a-m-m-u, Jammu S-i-l-t-a Silta v-uo-r-i, Siltavuori, tavattua usein.

Vierailija

Mä en voi uskoa että jonkun elämä on noin sisältököyhää, että kehtaa kysellä tuollaisia arkaluontoisia asioita muilta kasvottomasti internetissä. Hei mene kuule vaikka siivoamaan kaappeja, tai järjestele laatikoita.

Ja ei, en ole Jammua tavannut enkä olisi ikimaailmassa moista ihmissaastaa halunnut tavatakaan. Sääli heitä jotka ovat tavanneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi uskoa että jonkun elämä on noin sisältököyhää, että kehtaa kysellä tuollaisia arkaluontoisia asioita muilta kasvottomasti internetissä. Hei mene kuule vaikka siivoamaan kaappeja, tai järjestele laatikoita.

Ja ei, en ole Jammua tavannut enkä olisi ikimaailmassa moista ihmissaastaa halunnut tavatakaan. Sääli heitä jotka ovat tavanneet.

Hän oli vaan  yli-innokas pikkupoika. Ei tietenkään pidä "puolustella" moista rottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voisi kuvitella että suurin osa palstalla pyörivistä on niitä joihin viittaat.

ehhehee. No mitä SINÄ sitten täällä teet?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi kuvitella että suurin osa palstalla pyörivistä on niitä joihin viittaat.

ehhehee. No mitä SINÄ sitten täällä teet?

Minä olen täällä seuraamassa jännittäviä keskusteluketjuja.

Vierailija

Olen tavannut. Asuin kadun toisella puolella ja kaveri, joka asui samassa talossa kuin Jammu, yritti houkutella mua Jammulle kylään. Jammu oli luvannut kaverille näyttää kissanpentuja muistaakseni.

En mennyt Jammulle ja kotonakin oli kielletty menemästä tuntemattomien koteihin tai heidän matkaan.

Näin siis Jammun muutaman kerran ohimennen kun menin kaverin luokse leikkimään. Tuli vastaan rappukäytävässä tai pihalla..

Tunsin myös toisen näistä murhatuista pikkutytöistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi uskoa että jonkun elämä on noin sisältököyhää, että kehtaa kysellä tuollaisia arkaluontoisia asioita muilta kasvottomasti internetissä.

No pakko yhtyä tähän, että voisin kyllä hankkia esim. jonkun harrastuksen :) -AP

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat