VIHAAN NÄITÄ KANNABIS LAILLISEKSI SUOMEEN!

Vierailija

Ihan turhaa paskaa. Lisään vaan tapoja saada pääsekasin ja lisää ongelmia. Alkoholissa on ihan riittävästi jo.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

Ja jos alkoholin lailla kieltäminen ratkaisi ne ongelmat niin mun puolesta se voitaisiin kieltää, vaikka lailla, mutta ei se auta sillä ihmiset hankkisivat sitä kuitenkin. Ap

Vierailija

Kannabiksesta saisi verorahoja, rikollisilta rahat pois, ihmiset uskaltaisivat hakea paremmin apua, jos käyttö menee liiallisuuksiin ja jos sitä myytäisiin alkossa, niin ikärajoja olisi helpompi vahtia.
Kannabis on kuitenkin jo niin yleistä, ettei sitä kannata laittomana pitää.

Vierailija

On sairasta porukkaa koko maa täysi. Zombiet pössyttelee ganjaa ja ovat niin edistyksellisiä, niin edistyksellisiä. Sama se minulle toisaalta on, vituttaa vain se typerä vastakkainasettelu alkoholi vs. kannabis. Molemmat melko perseestä.

Vierailija

Minä vihaan juntteja jotka ei ymmärrä omaa parastaan vaikka rautalangasta vääntäisi. Laittoman kannabiksen haitat ja valvomisen kulut maksaa jokainen, halusi tai ei. Laillisena vähemmän haittoja ja lisää tuloja kuten coloradon esimerkistä voi jokainen nähdä. Siksi se vähiten haitallinen päihde pitää laillistaa kun laittomuus on se suurin haitta.

Vierailija

Ihmisten pitäisi valistaa itseään enemmän näissä huumeasioissa, minäkin olin ennen jyrkkä asenteissani, mutta luettuani ja katsottuani dokumentteja olen ymmärtänyt kuinka järjetön ja ei toimiva joku huumeiden vastainen sotakin on esim.

Näiden kovien tuomioiden kannattajien ja jyrkkien asenteiden omaavien ihmisten argumentit eivät kestä lähempää tarkastelua, mitkään tilastot ja tutkimukset eivät tue heidän väitteitään, he ratsastavat pelkillä tunteilla ja mutulla, todellisuus onkin jotain muuta.

Tietyn ikäisiin ihmisiin on turha yrittää vaikuttaa, he ovat jo menetetty sukupolvi joka on aivopesty uskomaan propagandaa, toivo lepääkin nuorissa jotka toivottavasti tulevaisuudessa tekevät järkevämpää huumepolitiikkaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan juntteja jotka ei ymmärrä omaa parastaan vaikka rautalangasta vääntäisi. Laittoman kannabiksen haitat ja valvomisen kulut maksaa jokainen, halusi tai ei. Laillisena vähemmän haittoja ja lisää tuloja kuten coloradon esimerkistä voi jokainen nähdä. Siksi se vähiten haitallinen päihde pitää laillistaa kun laittomuus on se suurin haitta.

Usan esimerkki on osoittanut kiistattomasti, että tuollainen huumepolitiikka toimii. Eli jos halutaan tehdä järkevämpää huumepolitiikkaa niin kannabis kannattaa laillistaa, nämä suu vaahdossa mölyävät ihmiset jotka haluaa kieltää kannabiksen ovat yksiselitteisesti väärässä ja jäämässä vähemmistöön.

Kannattaakin kysyä itseltään mitä oikeasti haluaa, jos haluaa vähemmän haittoja ja rikoksia niin sinun pitää olla kannabiksen laillistamisen puolella. Meillä on aika hyvin jo tietoa mikä toimii ja mikä ei, kielto ei toimi ja piste.

Vierailija

Huumeilla ei ole minun elämässäni sijaa, mutta olen saanut kärsiä huumelaista itsessään. Teillä ei ole hajuakaan mitä ihmiselle voidaan tuon lain nojalla tehdä. Minusta se on sadismia verrattuna siihen että ihminen itse ei ole satuttanut ketään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huumeiden vastainen sota on jo hävitty.

Katsoin eilen dokumentin aiheesta, ex-poliisi sanoi sen hyvin eli ihan sama saatko kadulta pois gramman, kilon tai rekallisen huumeita pois sillä ei ole mitään merkitystä yhtään mihinkään. Usassakin on pikkuhiljaa ruvettu heräämään huumeiden vastaisen sodan järjettömyyteen, monet ex-poliisit ovat tulleet julkisuuteen kertomaan kuinka hyödytöntä ja järjetöntä se on, 50 vuodessa ei olla saatu mitään aikaan periaatteessa.

Vierailija

Ihmeellinen ajatus tuo, että kannabiksen laillistaminen poistaa rikollisuutta. Tietenkin, jos mistä tahansa laittomasta asiasta tehdään laillista, niin rikollisuus vähenee. Jos vaikka toisten pahoinpitelemisestä tehtäisiin laillista, niin väkivaltarikollisuus poistuisi kokonaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen ajatus tuo, että kannabiksen laillistaminen poistaa rikollisuutta. Tietenkin, jos mistä tahansa laittomasta asiasta tehdään laillista, niin rikollisuus vähenee. Jos vaikka toisten pahoinpitelemisestä tehtäisiin laillista, niin väkivaltarikollisuus poistuisi kokonaan!

Typerä argumentti, koska et ymmärrä sellaista asiaa, että kannabiksen kielolla ei ole mitään vaikutusta sen saatavuuteen tai käyttöön. Kun tajuatte ja oivallatte tämän, niin se selittää paljon

Mutta ties kuinka monennen kerran kielto ei toimi piste, kun taas laillistaminen toimii ja vähentää käyttöä ja rikoksia jotka johtuvat kiellosta, lisäksi valtio nettoaa hyvät rahat.

Kieltäjät haluaa takoa päätä seinään ja pitää yllä jotain mikä ei toimi, ei vaikuta saatavuuteen tai käyttömääriin, en tajua miksi teidän on niin vaikea ymmärtää tätä, eikö aivoihin vain resenoidu tosiasiat ja faktat. Miksi haluatte pitää yllä jotain mikä ei toimi ja on huonompi ratkaisu, johtuuko se teidän tyhmyydestä vai mistä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huumeiden laittomuudesta seuraa enemmän rikollisuutta lieveilmiöinä kuin jos olisi laillisia... Oletko vähän yksinkertainen kenties?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Laki auttaa vain niiden ihmisten kohdalla, jotka pelkäävät lakia. Mutta minä olen sitä mieltä että monet "rikokset" voisi ratkaista järkevämminkin kuin nöyryyttämällä ihmisiä, koska rikoslain rangaistukset eivät muuten palvele pitkäjänteistä ehkäisyä ja ratkaisuja. Oikeastaan asia taitaa olla päin vastoin. Maine on valuuttaa, ja jos sen menettää niin portit muihin rikoksiin on sepposen selällään. Kyllä halu rikkoa tai olla rikkomatta lakia tulee muualta kuin laista ja rangaistuksista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran jo laittanut tänne tilastoja miten paljon kannabiksen laillistamisen jälkeen rikostilastot laski coloradossa. Kvg kun ei joka juntille jaksa kaivaa samoja lukuja. Väkivallassa ja kannabiksen käytössä on huomattava ero. Ensimmäisessä teossa on uhri toinen kohdistuu vain henkilöön itseensä.

Kannabiksen käyttö on suomessa kasvanut reippaasti sinä aikana kun se on ollut kiellettyä niin mitään näyttöä ei kiellon hyödyistä ole. Samaan aikaan on kasvanut muuntohuumeiden ja kaikenlaisten kovempien aineiden käyttö että kielto politiikka on todella epäonnistunutta.

Portugalissa poistettiin rangaistus kaikilta huumeilta niin kovien aineiden käyttö väheni. Hiv tartunnoissa näkyi selvä lasku ja tutkimuksissa pidetään porttugalin mallia onnistuneena kokeiluna.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat