Voi vittu mä vihaan tätä arkee!!

Vierailija

Lapsi kaatoi kokonaisen sipsikulhon lattialle maton päälle ja se todellakin oli se viimeinen korsi, joka katkaisi kamelin selän. Hitto kun tuli huudettua. Voi perseen perse, että haluaisin jonnekin erämaahan kahdeksi kuukaudeksi ilman ketään ihmistä.

Kommentit (13)

Vierailija

Sellasta se joskus on. Tai siis aina se on just tota, mutta itse pysyn viileänä jokseenkin sinnikkäästi, mutta toki se selkä on katkennut minultakin.
Veemäisintä se, että VASTA siinä vaiheessa kun äiti räjähtää totaalisesti, muu perhe ottaa tämän väsymyksen vakavasti. Aikaisemmin ei ole noteerattu mitenkään.

Vierailija

Täällä ei ees ole toista aikuista ottamassa mun väsymystä vakavasti. Pakko vaan pärjätä sa sääliksi käy lasta kun se joutuu pärjäämään mun kanssa. Yleensä olen melko hyväntuulinen ja pitkäpinnainen, mutta nyt alkaa olla olo kuin kiristetyllä viulunkielellä.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain tapahtunut minkä takia olet ärtyneempi?

Mistä sinä saat iloa? Mitkä asiat tuottavat sinulle mielihyvää elämässäsi?

Liikaa töitä, siis todellakin jatkuvasti. Tiedän, että tämä on vaan ohimenevä vaihe, puolen vuoden päästä helpottaa. Mutta joka aamu kuudelta töihin ja töitä vielä sen jälkeen puolille öin kun lapsi on mennyt nukkumaan. Itse työ on kyllä ihan mielenkiintoista, mutta alkaa puuduttamaan tämä vapaa-ajan puute. Lapsi on ihan liian vähän isällään, mistä asiasta olen katkera. Minun kanssani lapsi on suorastaan heitteillä. Nytkin mun vitutusta lisää tää AV:lla prokrastinointi, vaikka niitä hemmetin töitä pitäis tehdä! Ei ole näköjään yh-äidin asia yrittää yhdistää uraa ja perhe-elämää :/ Sen verran huonosti palkattu olen, että mulla ei ole varaa viikonlopuiksi maksaa lapselle hoitajaa, joka olisi täysillä läsnä. Kuvittelen, että tämä tämänhetkinen projekti on tie parempaan tulevaisuuteen palkkapussinkin osalta.

Miesystävä mulla on, mutta senkin kanssa laitoin riidan pystyyn (mikä tekee keskittymisetä vielä vaikeampaa).

Iloa en saa juuri tällä hetkellä mistään, mielihyvää tuottaisi totaalinen yksinolo jossain erämaassa. Ja todellakin tajuan, että lapsi ei ole mihinkään syypää ja tuollaisia vahinkoja lapsille nyt sattuu. Hävettää.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Nythän on lauantai.

No elä!! Minäkin oisin mieluummin vaikka uimahallissa lapsen kanssa kuin naputtelisin koneella projektia ja vastailisin hajamielisesti lapselle.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onneks nyt on pyhä.

Ai niin muuten onkin. Hyvä syy antaa lapsen roikkua koko päivän sohvalla telkkarin edessä.

Mutta nyt en enää voi minä roikkua täällä, pakko alkaa vääntämään. En jaksanut tänään herätä kuudelta vaikka kello oli soimassa. Yksi deadline on maanantaina, joten taitaa tänään ja huomenna mennä yötöiksi.

ap

Vierailija

Eikö teillä ole ketään sukulaisia jotka voisivat auttaa? Äitisi? sisko? Entä lapsen kummit? Rohkeasti vaan apua pyytämään. Hyvin voi sanoa suoraan, että nyt on vähän rankkaa työn takia ja tarvitsisit edes silloin tällöin apua.

Ja yritä suhteuttaa asioita. Se toimii ainakin mulla tosi hyvin, kun meinaa mennä hermo lasten kanssa. Eli mietin, että vaikka juuri tämä asia nyt onkin todellä ärsyttävää ja kaikki tuntuu menevän nyt päin persettä, niin oikeasti tärkeät asiat ovat kuitenkin hyvin. Lapseni ovat terveitä ja hengissä. 

Tietenkin mullakin välillä palaa pinna ja tulee huudettua. Mutta usein yritän rauhoittua jo ennen kun alan huutamaan ja mietin että miksi nyt ei kärsivällisyys riitä. Olen huomannut, että lähes poikkeuksetta joka kerta kun pinna palaa, niin olen jostain muusta syystä, kuin lapsista johtuvasta syystä jo valmiiksi tosi huonolla tuulella.

Tsemppiä, kyllä se siitä vielä helpottuu.

ylva

Kyllä se vaan niin on, että sinun on ajateltava lapsesi parasta.

Uran luominen on ihan hyvä valinta kunhan ENSIN turvaat lapsesi hoidon.

Huoltajuus isälle, jos huolii. Jos ei, sinä palkkaat lastenhoitajan, joka viettää aikaa lapsesi kanssa. Vaikka se tarkoittaisi sitä, ettei rahaa jää muuhun kuin ruokaan.

Lapsesi lapsuus on nyt, ei sitten kun olet sen uran ja hyvän palkkapusiisn saanut.

t: totaali-yh

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on, että sinun on ajateltava lapsesi parasta.

Uran luominen on ihan hyvä valinta kunhan ENSIN turvaat lapsesi hoidon.

Huoltajuus isälle, jos huolii. Jos ei, sinä palkkaat lastenhoitajan, joka viettää aikaa lapsesi kanssa. Vaikka se tarkoittaisi sitä, ettei rahaa jää muuhun kuin ruokaan.

Lapsesi lapsuus on nyt, ei sitten kun olet sen uran ja hyvän palkkapusiisn saanut.

t: totaali-yh

Sönköti, sönköti. Ei ole kenenkään etu, että äiti uhraa koko elämänsä lapselleen. Siitä tulee vain lopputuloksena katkeroitunut äiti, joka vihaa elämäänsä ja syyllisyyttä kokeva lapsi, tuleva traumaattinen aikuinen.

Älä kuuntele tuota totaali-YYHOOTA. 

T: toinen totaali-YYHOO.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat