Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"No kun se on sellainen aifone!" Siis mitä ihmeellistä tuollaisessa puhelimessa on?

Seuraa 
Liittynyt12.10.2003

Mitä erikoista iphone-kännyköissä on verrattuna vaikka Samsung-kännykkään?

Kaveri on niiiiiin olevinaan kun sillä on aifone.

Sanoo että "niin tämä nyt on sellainen aifone. Varo ettet istu siihen, siinä on mun aifone. Hei viittitkö antaa mulle sen mun aifonen kun halun kattoo yhen asian. Ooksä nähny tällästä aifonea? Nää aifonet on kyl parhautta. Missä se mun aifone nyt on?"

Juu-u. Iphone on kännykkä. Mutta mitä ihmeellistä juuri tuossa kännykässä on?

Kaverilta en saa selvää enkä viitsi tarkemmin tiedustella ettei se luule, että olen nyt ihastunut sen aifoneen niinkuin se. Mitä eroa esim. Samsung älypuhelimessa ja iphonessa on?

Kommentit (6)

taksikuitti14
Seuraa 
Liittynyt8.10.2015

Ei mitään ihmeellistä, eikä mitään tavallisuudesta poikkeavan hienoa. Just noi tollaset ihmiset pilaa sellastenkin maineen, jotka käyttää iphonea siksi, että se on vaan kokonaisuuden kannalta järkevää, eikä koe tarpeelliseksi tehdä siitä sen suurempaa numeroa.

t. Tyytyväinen iphone-käyttäjä

ano

taksikuitti14 kirjoitti:

Ei mitään ihmeellistä, eikä mitään tavallisuudesta poikkeavan hienoa. Just noi tollaset ihmiset pilaa sellastenkin maineen, jotka käyttää iphonea siksi, että se on vaan kokonaisuuden kannalta järkevää, eikä koe tarpeelliseksi tehdä siitä sen suurempaa numeroa.

t. Tyytyväinen iphone-käyttäjä

Jaaha, kolme aifoun-uskista eksynyt alapeukuttaan. ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat