Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ISOT KYLKILUUT, VOI ITKU!!! :*(

Vierailija

Olen alle 160 cm pitkä ja mitta rinnan alta noin 82 cm. Paino on normaalin ylärajalla. Voiko tuo mitta yhtään kutistua jos laihdutan vaikka 10 kg? Mutta mielestäni kyse ei ole läskistä kylkien päällä, ehkä pari senttiä voi lähteä huoh...

ranteetkin on paksut tämän pituiseksi.

nyt ymmärrän miksi vaatekokoni paidoissa on niin suuri... ei vittu. Miten elää asian kanssa?

Kun tiedostan nuo isot luut tuossa koko ajan ja se häiritsee.

Kommentit (9)

m38
Seuraa 
Liittynyt16.9.2015

noh.... 
läskiä voi kyllä olla syvemmälläkin. Eli jossain määrin rintakehä voi mennä kasaan (tuskin merkittävästi) jos ylipainoa on enemmän. Toisaalta se pinnassa oleva on usein sellaista "jota ei ole" ennenkuin se on lähtenyt. 

Mutta noista kommenteista huolimatta suurin ratkaisu löytyy siitä että hyväksyt kroppasi rajoitteet ja että "sillä mennään". Itse olen aika kalju ja se harmittaa, mutta harmittelu ei tuo Ridge Forresterin kutreja. 

Hyvinvointia voi toki liikunta ja ravinto tuoda paljon ja se on oikeasti motivaationa 100x fiksumpi kuin joku "miltä mun luut näyttää".

ps. ryhti on helpoin ja merkittävin tapa vaikuttaa olemukseen

Vierailija

Kiitos m38 <3 Oli tosi mukavaa saada noin myönteinen kommentti mieheltä! Kiitos paljon!

No siis luulen että oon varmaan käyttänyt nyt kokoa 40/42 tai L ilman että paidat olisi hirveän tyköistuvia tai joku saattaa ollakin riippuen mallista. Ja yleensä ostan muutenkin liian suuria kokoja. Mutta tuntuu että joku muu samanpituinen ja painoinen saattaisi käyttää kokoa s jopa xs?

Housukoko on mulla pienempi, ei ole mitään hehtaaripersettä tai lantiota... rinnat on varmaan vain A kupit

Mielestäni en näytä edes mitenkään isolta mutta tuo mitta yllätti! En ole käyttänyt rintaliivejä aikuisiällä ja nyt ajattelin ostaa ja piti ottaa tuo mitta. Ja 3 cm pidemmällä äidilläni rinnanympäryksenä 75, en oikeasti tajunnut että olen häntä ISOMPI. Minua äiti on tituleerannut "kun olet pienikokoinen". Enkö sit ookaan...

Vierailija

Et ole aikuisiällä käyttänyt rintaliivejä??? Mene kauppaan ostamaan, saat myyjän arvioimaan kokoa ja mallia!

Vierailija

Syyriassa tapetaan, kidutetaan ja teloitetaan ihmisiä ja sinua stressaa vaan sinun todennäköisesti normaalit kylkiluusi. Ei helvetti ap, sinä ja sinun ongelmas :D

Vierailija

Maailmassa on aina ollut sotia ja se ei ole minun vallassani.

äläkä nro 5 väitä että et ole koskaan murehtinut mitään ulkonäössäsi tai että ainoa asia jota mietit ja aktiivisesti pyrit parantamaan on Syyrian sota. Tosi huono argumentti sinulta

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on aina ollut sotia ja se ei ole minun vallassani.

äläkä nro 5 väitä että et ole koskaan murehtinut mitään ulkonäössäsi tai että ainoa asia jota mietit ja aktiivisesti pyrit parantamaan on Syyrian sota. Tosi huono argumentti sinulta

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat