Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan siellä ihmisen geeneissä se on.

Saarnaaja

Asia siitä, että poika tykkää tytöstä ja tyttö tykkää pojasta. Ei ei se mitään oikkua ole ollenkaan vaan oikkuja on nämä niin sanotut homoseksuaalia kautta biseksuaalia höyryt mitä jo aikoinaan 60-luvun lopulta nousi median lemmiksi.

Jos jumala olisi suonut meidän olevan samansukupuolen perään siis korostan tässä perään niin kai me lisääntyisimme sitten sillä tavalla? EI EI homous ei ole tästä maailmasta vaan se on sieltä gomorran sodoman pimeistä kammareista!

Joo huomenna ois mun vuoro pitää puhe vapaakirkossa. Aattelin aloittaa noin sitten jatkan sitä normaalia... HERRAMME on antanut meille AINOAN POIKANSA teemalla.

Hieman hermostuttaa mutta uskonraivolla vedän setin. 

Kommentit (9)

Saarnajaa

Vierailija kirjoitti:

Myös eläinmaailmassa ilmenee homoseksuaalisuutta

Niin en käsittele eläinmaailmaa ja Nooa arkin kanssa tässä saarnassa.

Saarnajaa

Vierailija kirjoitti:

Hölö hölölö hölöhölöhööölölö

Ole hyvä ja auta sitten minua saarnan kanssa kun itse osaat puheen.

EN minä sinne voi mennä vetämään mitään

" JUMALA rakastaa meitä kaikkia ja meissä on rakkaus. RAKKAUS on sitä kun on tuntee olevansa rakastettu ja osaa RAKASTAA! Ei ei sillä ole väliä vaikka tykkää siitä miehestä miehenä tai naisena tykkää NAISESTA! Koska kaikkein tärkeintä on JUMALAN rakkaus! ....  ...

.... "

En minä voinut vanhempien eteen mennä sanomaan tuommoista. Siis kirkon vanhempien. Joko itsekritiikki sentää pitää olla.

Vierailija

Nooan arkissa vasta orgiat olikin. Kissani esi-isä oli mukana ja hän on tallentanut kaiken jälkipolvia varten.

Vierailija

Näin on. Mooseksen kolmas kirja:

If a man lies with another man he must be stoned eli tuota ei voi tehdä kuin huumehia nauttineena. Heteroseksi on normaalia ja homoseksi epänormaalia.

Resiprookkinen
Seuraa 
Liittynyt24.10.2015

Homoseksuaalisuus on vahvasti geneettistä. Eli tässäkään tapauksessa on turha syyttää yksilöä, joka ei geeneilleen mitään voi. Tässä tutkimus.

Niin paljon on eläin ihmistä viisaampi, että se ei ota enempää kuin tarvitsee. Ihminen ei edes tiedä, mitä tarvitsee.

Saarnaaja

No niin saarna meni ihan ok.  Hieman tuli vanhemmilta kritiikkiä ja neuvoa, että olisi pitänyt keskittyä pyhäinpäivään enemmän. Koska nyt vaikutti saarna vahvasti minun omalta agendalta. No oppi otettu ja nöyrä jumalan armosta eteenpäin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat