Durex-kondomia mainostetaan kymmenen jälkeen kaikilla kanavilla alati.

Vierailija

Elääkö nämä ihmiset niin viidakossa, että pitää tämäkin kokea.

Kommentit (7)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuka mitää spärdäreitä ees käyttää?

Sinunkin kannattaisi. Noita geenejä ei tarvitse laittaa eteenpäin.

Vierailija

Ihmettelin vähän kun yhtenä iltänä tuli kolmoselta huippukivan mainos yhdeksän aikaan illalla ja siinä esiteltiin dildoja ihan häpeilemättä. On varmaan jonkun lapsen äiskällä kiva selittää kun kun lapsi kysyy, että "mikä tuo on?"  Itse varmaan sanoisin, että "se on sellainen huonosti toimiva tehosekoitin/perunanuija jota me ei tarvita." Ja samaan aikaan äiskän yöpöydän laatikosta alkaisi kuulua surinaa...

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin vähän kun yhtenä iltänä tuli kolmoselta huippukivan mainos yhdeksän aikaan illalla ja siinä esiteltiin dildoja ihan häpeilemättä. On varmaan jonkun lapsen äiskällä kiva selittää kun kun lapsi kysyy, että "mikä tuo on?"  Itse varmaan sanoisin, että "se on sellainen huonosti toimiva tehosekoitin/perunanuija jota me ei tarvita." Ja samaan aikaan äiskän yöpöydän laatikosta alkaisi kuulua surinaa...

Terveisin Naispelko22

iltänä? Olisi varmaan asiaa ala-asteelle.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Mulla soi radio aina keittiössä kun teen ruokaa ja kun syömme. Pakko oli vaihtaa kanava pois novalta kun huippukivaa mainostettiin koko ajan. Olen sen verran kukkahattu että ei ole kiva lasten kanssa kuunnella dildoista kesken ruokailun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Joo ei se kivaa ole kun seksilelu mainoksia tulee heti ilta 9 jälkeen. Useamman kerran on lasten kanssa niitä joutunut näkemään. Lapset on 10-13 että tajuavat kyllä mitä mainostetaan. Ei seksin tarvi olla mikään tabu mutta överiksi se on mennyt jo ajat sitten mainoksissa. Pari vuotta takaperin pienin sai katsoa jonkin myöhään tulevan ja tottakai siinä oli kaalimato mainos. Joulu oli tulossa niin katsoi äitiään ja lapsen viattomuudella kysyi haluatko tuollaisen lahjaksi.

Niin punaista naamaa harvemmin näkee. Soperteli jotain ettei äiti tykkää tuollaisista. Mun oli pakko mennä toiseen huoneeseen nauramaan. Tiedän mitä leluja hänellä on, osa niistä mun ostamia. Ei ne seksilelu mainokset silti mitään mukavia ole. Huomaan miten lapsiin ne vaikuttaa vaivaannuttavasti. Tuollaiset seksimainokset saisivat olla reilusti vasta puolenyön jälkeen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat