Otsatukka - joo vai ei?

Vierailija

Olen jo monta vuotta ajatellut että jos repäisisi itselleen otsiksen sitten teinivuosien, mutta en ole vielä rohjennut. Nyt kuitenkin sain päähäni että kyllä mä sen haluan! Mutta leikkauttaisiko näin paksun kuin Emmen Donnalla? http://i7.cdnds.net/14/12/450x450/19_03_emmerdale_04.jpg

Kuitenkin haluaisin että olisi tarvittaessa kasvatettavissa poiskin.

Muuten kampaukseni on ylikasvanut long bob eli ihan hyvin "tuunattavissa" tähän Donnan malliin. Harmikseni hiuslaatuni on kyllä aavistuksen luonnonkihara, siis latvoista, ei niinkään päältä. Suoristusraudalla saa kyllä suoraksi.

Sanokaas ny, mitä mää teen? Leikkaanko vai en? Just on palkkapäiväkin ;) Paitsi kampaamot huomenna kiinni ;)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Luojan kiitos olen jo hyvää vauhtia pääsemässä omastani eroon, tuskin enää koskaan hairahdun. Pitäisi retusoida melkoinen määrä valokuvia, vähän shoppailla otsan paikkeilta niitä... tai sitten pitää vain kantaa tyynen urheasti menneet mokailunsa. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos olen jo hyvää vauhtia pääsemässä omastani eroon, tuskin enää koskaan hairahdun. Pitäisi retusoida melkoinen määrä valokuvia, vähän shoppailla otsan paikkeilta niitä... tai sitten pitää vain kantaa tyynen urheasti menneet mokailunsa. :D

No kuis? Mulla on oikeasti ollut johonkin tonne täysi-ikäiseksi saakka aina otsis ja nyt aikuisiällä ei. Alkaa kyllä olla ikävästi otsaryppyjäkin, toi vois piristää..? Vaikea valinta, ja oon tätä oikeasti vuosikaudet jo pohtinut ;) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuis? Mulla on oikeasti ollut johonkin tonne täysi-ikäiseksi saakka aina otsis ja nyt aikuisiällä ei. Alkaa kyllä olla ikävästi otsaryppyjäkin, toi vois piristää..? Vaikea valinta, ja oon tätä oikeasti vuosikaudet jo pohtinut ;) ap

Hiuslaatuni soti sitä vastaan. Otsis on omasta mielestäni kaunein ohuttukkaisilla ihmisillä, eikä ole pahitteeksi että hius on laadultaan helposti mukautuva eikä omapäinen, lue: pörrö. Voi se sulle sopia, en minä sillä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et leikkaa tommosta. Laita mielummin näin http://celebmix.co.uk/wp-content/uploads/2015/09/ellie-goulding-announce...

Tätä joutuisi jatkuvasti laittamaan enkä oo kovin laittautumishenkinen ihminen, aamutoimetkin menee vartissa ;) Entä tällainen: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/36/8c/cd/368ccdb21392690a7dede... ? ap

No tuoki on mun mielestä paljon parempi kuin semmonen lyhyt ja suora otsatukka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiuslaatuni soti sitä vastaan. Otsis on omasta mielestäni kaunein ohuttukkaisilla ihmisillä, eikä ole pahitteeksi että hius on laadultaan helposti mukautuva eikä omapäinen, lue: pörrö. Voi se sulle sopia, en minä sillä!

Mullakin on kyllä pörrö... Mut toisaalta onhan messy hairkin hottia ;) ap

Vierailija

Otsatukka sopii vain paksuhiuksiselle ja hiusten pitäisi myös olla piikkisuorat. Lainehtiva, epämääräinen tai harva otsatukka on kauhistus. Ja omasta mielestäni otsatukka helvetinmoinen riesa myös, jatkuvasti saa olla leikkaamassa.

Omani on onneksi jo kasvanut poskille asti..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Otsatukka sopii vain paksuhiuksiselle ja hiusten pitäisi myös olla piikkisuorat. Lainehtiva, epämääräinen tai harva otsatukka on kauhistus. Ja omasta mielestäni otsatukka helvetinmoinen riesa myös, jatkuvasti saa olla leikkaamassa.

Omani on onneksi jo kasvanut poskille asti..

http://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/4b/4c/76/4b4c76841c6c52cb1bb368... No eihän tää kauheen paha oo..? ap

Vierailija

Mä leikkautin just sellaisen vähän vinon otsiksen. Sen saa kätevästi sit sivulle tai otsatukaks, itse tosin vedän aika usein sivulle sen..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat