Sisarukset tyhjensi keskenään äidin kuolinpesän

Vierailija

Tein asiasta rikosilmoituksen. Mentiin neuvotteluun ja ensimmäistä kertaa koko viime kuukauden aikana mainitsivat sanan säilöönotto ja poliisi uskoi - siis voiko olla?! Tämä ei sitten täytä rikoksen tunnusmerkkejä vaikka veivät sieltä kaiken. Oon soittanu tälle poliisille kaksi kertaa aiemmin että mitä voin tehdä, että oon ihan kädetön tässä asiassa. 

Tässä maassa voi tehdä ihan mitä huvittaa

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut, kirjoitin huonosti. Sisarukseni sanoivat ottaneensa tavarat ja huonekalut vain säilöön, ihan varastoon kuulemma. 

Anteeks mut nyt en ihan ymmärrä. Mihin ne tavarat ois sit pitänyt viedä? Vähän selvennystä. Nyt ei oikeen kuulosta miltään väärältä tämän perusteella.

Vierailija

No varmaankaan ei ilman kaikkien rintaperillisten suostumusta yhtään mihinkään ennen kuin on selvillä mitä kaikkea on ja... Ja kun ne on siellä säilössä, niin missähän aika äkkiä sieltä...

Vierailija

Säilöön mistä? Jos ne olisi voitu säilyttää kuolleen asunnossa tvs. tuossa voisi olla ongelma, jos ne oli pakko siirtää niin sitten en kyllä ymmärrä?

Eivätkö tavarat siis ole enää (kokonaisuudessaan) siellä uudessa säilytyspaikassa? Etkö sinä saa niistä osaasi kun alatte niitä jakaa? Mitä ihmettä?

Vierailija

Suku on pahin, amen. Itseensä voi luottaa, todennäköisesti itse valittuun kumppaniinsa voi luottaa, todellisiin ystäviin, mutta siihen se sitten elämässä jääkin.

Vierailija

Mistä sieltä ne veivät ja mitä?

Tiedoksi, että kuolipesän irtaimistolla on hyvin harvoin rahallista arvoa. Tietenkin tunnearvo voi olla sitäkin suurempi. Jos sen sijaan pankkitilit on tyhjennetty, voi olla jo vakavammasta asasta kysymys. Siinäkin yleensä verottaja pitää huolen, että kaikki sujuu pykälien mukaan, jotta perintöverot tulevat maksetuiksi.

Vierailija

Lakimies. Olen jo valinnut tehokkaan barracudan tulevaa kuolemaa silmällä pitäen. Todellakin toimimme lain mukaan eli saan kaiken.

Vierailija

Kaupungin vuokra-asunto pitää tyhjentää 2 viikon sisällä kuolemasta. Eli se pitää oikeasti tyhjentää heti.

Muuten komppi kasille.

Siis mitä vietiin?

Vierailija

Vuokra-asunnon tulee olla tyhjä vasta marraskuun viimeinen päivä. Perunkirjaa ei ole tehty. Menivät sinne kuin hyeena saaliin perässä. Tyhjensivät samantien äidin tietokoneenkin. Pankkitilejä ei kai voi tyhjentää? Eihän? Kai se nyt on rikos jos niin tekevät? 

Kirjoitin jälleen epäselvästi, sanoivat vain poliisille että ottivat "säilöön" omiin varastoihinsa kuulemma. Kummasti kun toisen sisaruksen asunnolla kävi yksi tuttu niin siellähän ne oli kauniisti asteltuna olohuoneessa ym. Keskenään ottivat. Ap

Vierailija

Menet ap sinne perunkirjoitukseen ja siellä otat asian esiin. Ei poliisilla tuohon tosiaan ole nokan koputtamista.

Mitä arvokasta omaisuutta äidilläsi oli? Jos tiedät niin vaadit vaan perunkirjoituksessa osasi. Ja mikset mene itsekin ottamaan muistoksi tavaroita, jotka haluat? Olen tyhjentänyt kaksi kuolinpesää, ja isoin ongelma siinä on se, minne kaiken roinan saisi lykättyä. Vanhalla tavaralla ei ole mitään rahallista arvoa eikä sitä kukaan halua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat