Mikä ajaa ihmisen itsemurhaan?

Vierailija

?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vitut, olen epävakaa muttei tulisi mieleenkään tappaa itseäni. Maailmassa on niin paljon nähtävää ja koettavaa. Ystäviä, kavereita ja seuraa iriittää enemmän kuin tarpeeksi. En tosiaan ymmärrä, ehkä totaalinen umpikuja josta ei ole nousua ylös mitenkään. Aina on kuitenkin toivoa jos on elämää, joten en ymmärrä tätä ajatusta vaikka jollain tasolla ehkä ymmärränkin.

Vierailija

Silloin kun viha kääntyy omaan itseensä, tulee näköalattomuutta ja ihminen ei näe muita ratkaisuita elämäänsä kuin itsarin. Mielestäni kertoo koventuneista arvoista ja rakkauden puutteesta (kirjoitettu 39,8 asteen kuumeessa).

Baal_zvivuv

Minä ajan.Minä olen elävä Perkele, joka kehotan ihmisiä tekemään itsemurhan. Minä syötän heidän aivoihinsa sellaisia ajatuksia. Minä olen se Perkele ja Saatana, joka olen valheen isä ja kaiken kuoleman tuottaja, synkkä, pimeä enkeliruhtinas kapinoimassa maailmankaikkeuden Luojaa vastaan. Minä olen Ba´al zvivuv - Kärpästen Herra.

Vierailija

Jatkuva paha olo siihen ajaa, se että henkisesti on kamala olla eikä yritykset parantaa oloa auta. Syyt siihen pahaan oloon voi tietysti vaihdella, mitä kelläkin on taustalla. 

Muistakaan, että maallinen elämä loppuu kaikkine ahdistuksineen joka tapauksessa jossain vaiheessa. Jumala on lähellä sitä, jolla on särkynyt sydän, ei hylkää, vaikka ihmisestä itsestään voisi niin tuntua. Kun uskot Jeesukseen ja yrität elää hyvin itseäsi ja muita kohtaan, niin voit olla luottavainen ikuisuutesi suhteen. Jeesus itsekin joutui kärsimään paljon, yritetään mekin jotenkin kestää, toinen toisiamme tukien. 

Voimia tähän maalliseen taipaleeseen!

Vierailija

Kun tulee ahdistus, joka ei haihdukaan niin nopeasti kuin oli olettanut. Ja kun se ahdistus jatkuu ja jatkuu, niin siihen väsyy. Ja alkaa miettimään, että ehkä tämä ei ikinä lähde haihtumaan.

Vierailija

Mä luulen, että kun jatkuvasti tulee paskaa niskaan, niin jossain vaiheessa vaan naksahtaa. Elämää ei huvita jatkaa kun lähes kaikki on huonosti. Toisilla se naksahduspiste on aiemmin kuin toisilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että kun jatkuvasti tulee paskaa niskaan, niin jossain vaiheessa vaan naksahtaa. Elämää ei huvita jatkaa kun lähes kaikki on huonosti. Toisilla se naksahduspiste on aiemmin kuin toisilla.

Itselläni on asiasta kokemusta ja näin se meni omalla kohdallani.. 

ap

Vierailija

Lähipiirissä on muutama itsemurha, mutta vain yhteen tiedän syyn (kirjoitti itsemurhaviestin) . Kyseessä on koulukaveri, jolla oli jo diagnosoitu masennus (muuten sen verran "kova" tyyppi, että diagnoosi oli kova pala. Yksin se ei kuitenkaan vielä aiheuttanut, vaan lisänä tuli vanhempien riitaisa (lievemmin sanoen riitaisa, sotaisa voisi olla tarkempi ilmaus) avioero, siskon huumeongelma (joka veljensä itsemurhan takia vain paheni) ja kodin palaminen. Nämä yhdessä olivat liikaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat