Nainen: minkä ikäisenä aloit haluta säännöllistä seksiä

Vierailija

Moni nuori nainen joka ei ole tottunut seksiin ei osaa kaivata sitä. Mutta vakituisen suhteen jälkeen tuntuu oudolta olla ilman kun on tottunut saamaan säännöllisesti.

Milloin muistat että aloit haluta säännöllisesti seksiä? 

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

En ole koskaan halunnut seksiä säännöllisesti, ellei minulla ole ollut vakituista poikaystävää/miestä. Ensimmäinen vakikumppani minulla oli 19-vuotiaana. Minusta on ollut täysin luonnollista elää jopa vuosia ilman seksiä, jos sopivaa kumppania ei ole ollut, ihan iästä riippumatta.

Vierailija

Yli kolmekymppisenä. Jotenkin olen tällainen myöhäisherännäinen. Seksiä olen kyllä harrastanut 15-vuotiaasta asti säännöllisesti ja orgasmeja aina saanut, mutta vyt vasta mua panettaa kuin pientä eläintä!

Vierailija

15-vuotiaana 17-vuotiaan boyfriendin kanssa. Ehkäisy kunnossa ja ihanaa seksiä kuusi vuotta kunnes tiet erkanivat uusille urille. 

Vierailija

30+ ikäisenä. Nuorempana pystyi pitämään useamman vuoden kuivakausia helposti, esim. 4 vuotta on ennätykseni.  :D Nykyään tekee mieli ihan hulluna useamman kerran viikossa (joskus useamman kerran päivässä). Onneksi löytyy kovakuntoinen nuori mies samasta taloudesta. ♥

Vierailija

Mulla halut loppu kokonaan kolmannen lapsen synnyttyä kun mies ei halunnut enää osallistua arkeen ja oma väsy paisui järkyttäväksi. Mitä enemmän mies sohvalla makaa sitä kuivemmaksi käy seksielämä.

Mielummin elän ilman seksiä kuin kattelen tommosta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat