Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen kilahti treffeillä oikein huolella...

Vierailija

Olin naisen kanssa ekoilla treffeillä... jaarittelut sikseen, noin tunti treffien alusta kerroin, etten halua mitään vakavaa kenenkään naisen kanssa. Sanoin olevani paljon onnellisempi näin ja nauttivani elämästäni.

Ei jumalauta sitä paskan määrää. Nainen sanoi että olen epäkypsä ja luuseri, jolle tulee yksinäinen vanhuus. Hyväksikäytän kuulemma tyttörukkia ja olen tunnevammainen. No, järkytyksestä toivuttuani kävelin vain ulos sanomatta mitään. Nyt vaan mietin että: Mitä helvettiä? Onko tuo nainen jotenkin mielisairas vai miettiikö monikin nainen tällaisia?

Sivut

Kommentit (123)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdit treffeille? Huvikseen?

Onhan ne nyt miehiset tarpeet, vaikkei parisuhdetta haluaisikaan.

ap

Vierailija

Minkäikäisiä olette, missä tapasitte ja miksi tämä tuli esille vasta nyt? -nainen samassa tilanteessa kuin sinä

Vierailija

Sinulla on oikeus tahtoosi ja mielipiteeseesi. Teit oikein, että kerroit asian heti alkuun.

pientä tunnevammaisuutta kyllä osoittaa, että et ymmärrä naisen purkaneen turhautuneisuuttaan sinuun... Hän itse haluasi toista... Empatiaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet moraaliton urpo, noin mäkin oisin sanonut sulle

Kilautin lukion filosofian maikalle. Se sanoi ettei se moraali ihan noin toimi.

ap

Vierailija

No miksi pitää raahauttaa se nainen turhaan treffipaikalle ja sitten vasta kertoa että piparia vain olet vailla?

Reilumpaa on aikuisten välillä sanoa se heti, ettei toinen näe turhaan vaivaa.

Vierailija

No sinun olisi pitänyt sanoa tuo jo ennen treffejä, niin homma ois ollu ok, nyt hän vain tuhlasi aikaansa sinuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäisiä olette, missä tapasitte ja miksi tämä tuli esille vasta nyt? -nainen samassa tilanteessa kuin sinä

Mulla ikää 25 vuotta ja naisella 23. Kahvilla käytiin. En nyt tiedä miksi olisi pitänyt tulla esille aikaisemmin. Parempi vähän eka tutustua ja katsoa pitääkö edes naisesta.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Vaikea tuohon on mitää sanoa kun ei tiedä taustoja. Ehkä olet aiemmin antanut ymmärtää omaavasi erilaiset arvot ja toiveet. Tai sitten nainen yritti vain syyllistää sinua valinnoistasi, jotka eivät kuulu muille.

Voihan treffeillä käydä vaikka ei hakisikaan mitään pitkää parisuhdetta. Monet suhteetkin alkavat toisaalta irtoseksistä ja monet seksisuhteet eivät ole parisuhteita.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Miksi pyydät naisen treffeille, jos et halua tutustua häneen? Kannattaisi jo pyytämishetkellä ilmoittaa, että haluat vain seksiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on oikeus tahtoosi ja mielipiteeseesi. Teit oikein, että kerroit asian heti alkuun.

pientä tunnevammaisuutta kyllä osoittaa, että et ymmärrä naisen purkaneen turhautuneisuuttaan sinuun... Hän itse haluasi toista... Empatiaa...

Joo en ymmärrä kun en mäkään räjähtele tuolla ihmisille jotka ei ole mua mitenkään henkilökohtaisesti loukanneet. Sekö on mun osa, ottaa paskaa joltain täysin vieraalta treffiseuralta?

ap

Vierailija

Naisvihaaja!!!!!!!!!!!!!! Lassukka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Peräkammarinpoika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tämä ei ole miesvihaa, ettäs tiedätte!!!!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat