Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausaika???

Vierailija

Tein juuri positiivisen raskaustestin...en voi uskoa:) Kertokaa kaikki, mitä saan ja mitä en saa tehdä ja syödä ym???? Eilen join pari lasia viiniä ;(

Kommentit (5)

Vierailija

Onneksi olkoon! :) Viina ja rööki tietty pois. Ja kannattaa aloittaa raskausajan vitamiinien ja kalsiumin syönti. Osta ihan siihen tarkoitukseen tarkoitettuja vitamiineja. Tyhjiöpakattu kala ja pastöroimaton juusto pois. Syö monipuolisesti ja juo paljon vettä. Nauti elämästä ja odotuksesta! 

Vierailija

Paljon onnea! Hengitä syvään ja koita rentoutua. Ks. se ruokalista THL:n sivuilta. Syö monipuolisesti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon! :) Viina ja rööki tietty pois. Ja kannattaa aloittaa raskausajan vitamiinien ja kalsiumin syönti. Osta ihan siihen tarkoitukseen tarkoitettuja vitamiineja. Tyhjiöpakattu kala ja pastöroimaton juusto pois. Syö monipuolisesti ja juo paljon vettä. Nauti elämästä ja odotuksesta! 

raskausvitamiinit eivät ole tarpeellisia jos syö monipuolisesti. Tai no foolihappoa kannattaa kyllä ehkä syödä, vaikka periaatteessa sen syöminen olisi pitänyt aloittaa jo monta kuukautta ennen raskautumista. D-vitamiinilisä tärkeä, ota vähintään 20mikrog/vrk, vaikka neuvolassa suosittelevat vain 10mikrog.

Vierailija

Kiitos:) Minulle on sanottu, etten tule raskaaksi, joten olen täysin puulla päähän lyöty. Toki hyvin yod.näk. menee vielä pieleen, mutta nyt olen järettömän onnellinen.:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat