Kävin sit kattoon kaverin verotiedot, voi vittu!

Vierailija

Siis ollaan oltu kavereita jo melkein 10 vuotta ja tää kaveri on ollut ihan niinku muutkin yksinhuoltajat. Elää tavallista elämää, ei elvistele millään lomareissukuvilla facessa tai muutenkaan tuo esiin varallisuuttaan. Ihan normaali tyyppi. Palkkatuloja on joku alle 30 000 € vuodessa, mutta pääomatuloja yli 120 000 € vuodessa!!! Luulin olevani hyväkin ystävä, mutta en kai ole, kun ei ole voinut kertoa. Tekis mieli pistää koko ystävyys katkolle. 

Sivut

Kommentit (43)

Vierailija

Miksi tuollainen asia pitäisi kertoa? Ajattelee kai että suhtautuisit häneen pakostakin eri tavalla, jos tietäisit varakkaaksi. Jos pitää ystävyydestänne tasavertaisena. Joka tapauksessa, yksityisasia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Menit verotoimistoon ja pyysit saada nähtäväksesi tiedot vuodelta 2013? Nää uusimmat ei ole vielä julkisia.

Niin menin. Musta on vaan outoa, että ei voi ystäville kertoa totuutta vaan antaa ymmärtää, että olisi samanlainen kuin ystävänsäkin. Ei mua nää sen tulot ärsytä vaan epärehellisyys ja luottamuksen puute. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ystävän olisi pitänyt kertoa?

No ettei olekaan tavallinen yksinhuoltaja, jonka pitää elättää lapsensa käymällä töissä. Eikö teitä muita ärsytä, jos ystävänne salaa teiltä näinkin oleellisen asian kuin että käy töissä vain huvikseen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ettei olekaan tavallinen yksinhuoltaja, jonka pitää elättää lapsensa käymällä töissä. Eikö teitä muita ärsytä, jos ystävänne salaa teiltä näinkin oleellisen asian kuin että käy töissä vain huvikseen?

Ei? Miksi ärsyttäisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei? Miksi ärsyttäisi?

Mua ainakin ärsyttää, koska olen monta kertaa hänelle sanonut, miten rankkaa joskus on, kun pitää lähteä töihin ja viedä lapsi päiväkotiin, vaikka tiedän, että lapsella on flunssa tulossa. Tai miten välillä väsyttää, kun ei töiden jälkeen oikein jaksaisi lasten kiukkua. Ja tää mun kaveri sanoo ymmärtävänsä, vaikkei ymmärrä vittuakaan, koska käy töissä vain huvikseen. Valheellista ymmärrystä siis. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menit verotoimistoon ja pyysit saada nähtäväksesi tiedot vuodelta 2013? Nää uusimmat ei ole vielä julkisia.

Niin menin. Musta on vaan outoa, että ei voi ystäville kertoa totuutta vaan antaa ymmärtää, että olisi samanlainen kuin ystävänsäkin. Ei mua nää sen tulot ärsytä vaan epärehellisyys ja luottamuksen puute. 

Hänellä on oikeus pitää asia omana tietonaan, eikä se ole loukkaus kenellekään. Älä ota tätä henkilökohtaisesti. Voi olla kyse ihan vain hänen omasta periaatteestaan eikä siitä, ettei luottaisi. 

Luoja, mistä tällaiset tyypit tulevat? Mikä ihme pakko ihmisillä on muka kertoa kaikki asiansa ystävilleen? Eikö se ole vapaasti valittavissa? Eikö ihmisellä olekaan oikeutta yksityisyyteen ilman että siitä tuomitaan? 

Vierailija

Ei noi pääomatulot vielä kaikkea kerro, niistäkin maksetaan verot pösilö, oliko se prosentti nyt 28 vai 29 ja palkkatuloista maksetaan myös vero niin ei noilla tuloilla vielä huvikseen töissä käydä!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat