Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen henkisesti hajoamispisteessä, en jaksa kohta enää

Vierailija

Kouluhommat ja työ puskee päälle. Koulusta tulee projektia projektin perään ja deadlinet palautuksiin paukkuvat. En ehdi käytännössä tekemään enää mitään muuta kuin olemaan koulussa tai töissä tai sitten tekemään kouluhommia.

Olen parisuhteessa ja suuri osa stressistäni johtuu tästä suhteesta. Tunnen oloni hirveäksi kusipääksi, koska en ehdi näkemään poikaystävääni lähestulkoon koskaan. Poikaystävä vielä hieman syyllistää asiasta, mikä vain pahentaa tilannetta.

Olen hänen kanssaan vain koska on pakko, en enää nauti yhteisestä ajasta ollenkaan. Asiaa ei auta se, että poikaystävän työvuorot ajoittuvat yleensä ajalle klo 16-24, joten poikaystävää on pakko nähdä tosi myöhään.

Pahinta on se että ensi viikolle on varattu yhteinen matka ja minua ahdistaa tuo ihan järjettömästi. Haluaisin vain pistää suhteen poikki, mutta koska tuota matkaa ei voi perua, sinne on pakko mennä vaikka en oikeasti edes haluaisi.

En kestä kohta enää, haluaisin vain pois tästä tilanteesta. :(

Kommentit (2)

Vierailija

Olet stressaantunut. Jos opiskelee ja tekee töitä, niin siinä yhtälössä ei jää enää aikaa poikaystävälle, harrastuksille, perheelle. Sulla on liikaa tekemistä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat