Kiihotutteko miehenne vartalosta?

Vierailija

Entä kalusta? Kosketuksesta? Itse en, mutta saan silti yhdynnässä orgasmin. En minä esim. vatsalihaksia jumpatessa ole kiihottunut, mutta silti olen 'vahingossa' saanut orgasmin. Miehelläni nyt seisoo jos on vaan lähelläni, mutta en tiedä kiihottuuko juurikin vartalostani vai siitä, että olen nainen :D Toivoisin miehelleni lihaksikasta vartaloa, mutta ei ole kiinnostunut mistään urheilusta. Itsehän treenaan säännöllisesti. Olen kuitenkin hienotunteinen, enkä edes vihjaile ettei hänen vartalonsa ole makuuni. Lisäksi teen alotteita seksiin, koska haluan hänen nauttivan. Toivottavasti miehetkin lukevat tämän ja saavat ajattelemisen aihetta.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Mainio kroppa 43 v. miehelläni on, mutta sen katselu ei kiihota. Olen enemmänkin teoista ja kosketuksista kiihottuva nainen. Kosketuksen ei tarvitse osua edes uimapukualueelle, vaan jo lämmin olkapäähäni tuleva kosketus saa housut märiksi. Mieheltäni niitä kosketuksia vain tulee niin harvoin. Myös kaunis katse minuun päin saa alavatsan haluamaan enemmän. Niitäkään ei tule, mutta saahan sitä haaveilla. N42

Vierailija

Ikinä en ole miehen kropan katselusta kiihottunut. Tärkeintä minulle on se, mitä tunnen, mitä mies sillä kehollaan tekee. Se kiihottaa (ihan vain pari suukkoa kaulalle ja valun jo mahlaa). Onneksi mies rakastaa paijata minua ja kosketella.

Vierailija

Kiihotun. Mieheni ruumiinrakenne on pitkä ja kookas, sopivan lihaksikas. Vielä kun olisi itseluottamusta sängyssä... Olemme olleet jo vuosia yhdessä, naimisissa ja lapsikin, ja vieläkin tuo höpöttää aina sängyssä hermostuneena.

Vierailija

Olen mies, ja mielestäni sinun pitäisi vähintäänkin vihjata että pidät lihaksikkaammista miehistä. Hienotunteisesti voisit sanoa että tulee salille mukaan ettei salin kundit uskalla kuolata sun perään. Sitten kun se näkee lihaksia, hänkin haluaa samanlaiset.

Vierailija

Vartalo itsessään ei kiihota... enää. Olemme kai olleet niin kauan yhdessä jo, että kaikkeen tottuu. Hän on myös lihonut kovasti. Vartalo herättää hellyydentunteita, rakkauspuuskia, läheisyyden halua, kiintymystä.

Seksuaalista innostusta sen sijaan hänen kasvojensa ilmeet, puheääni, lantion liikkuminen ja erektion näkeminen. Työnteossa näkeminen, sellainen "hikinen lihasen pullistelu" myös viehättää.

En arvostele häntä ikinä negatiivisesti, ei myöskään mies minua. Minäkin olen lihonut ja vanhentunut ihan hurjasti viime vuosina. Kuulen häneltä vain positiiviset kommentit. Ei kai tässä iässä seksi ole niin ukonäkökeskeistä kuin nuorempana. Se viritys syntyy henkisellä tasolla.

yli 45-vuotiaat

Vierailija

En kiihotu. Kiihotun hänen raivostuttavasta luonteestaan. Saattaa kiusoitella koko päivän. Olla ihan sovinisti. Välillä käy suutelemassa ja saa minut vihaiseksi ja nauramaan samalla kaikella mitä tekee. Kun tulee lähelle sitten illalla ja pitää kainalossaan ja jatkaa minun kiusaamistani ja välillä hyväilee saa hän minut niin kuumaksi että se on sitten menoa ja intohimoista.

Vierailija

En varsinaisesti katsomisesta, mutta koskemisesta kyllä. Tykkään siitä, miltä mieheni iho tuntuu käteni hivellessä sitä. Tykkään painautua mieheen ihan kiinni. Ja sitten kun mies koskettaa mua... aah.

Vierailija

Kiihotuin ehkä enemmän siitä älystä ja keskusteluista. Ja tuoksusta. Miestissit oli ja vatsaakin. Huuhki hiuksiani. Miehellä seisoi koko ajan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat