Veljen naisystävän "araknofobia" olikin sitten kusetusta, ei vain halua tulla meille

Vierailija

Minulla ja miesystävällä on meksikon punapolvitarantella lemmikkinä. Veljen naisystävä on aina perustellut ettei siksi voi tulla meille kun hänellä on niin kamala hämähäkkifobia. 

Olimme porukalla halloweenjuhlissa viime v-loppuna (etuajassa, tiedän, että sopi kaikkien aikatauluun) ja siellä ks. naisen hiuksiin tippui iso hämähäkki, hän vain kikatti "hihi ottakaa se pois yääh" myöhemmin myös seitti tarttui hänen käteensä ja ei reagoinut mitenkään, ravisti vain seitin pois.

Sitten kun näki tuon minun hämähäkin pelkästään kuvasta niin alkoi muka täristä ja tekoitkeä :D "No yäääääh!!!!" 

Ei mene läpi. Haluaa vain ettei veljeni ole kanssani tekemisissä.

Kommentit (8)

Vierailija

Tippuiko sen hiuksiin oikea vai leikkihämis? Jos se ei ollut oikea, niin onhan se nyt vähän eri juttu. Et taida olla kovin fiksu? Vahvistaa käsitystäni hämähäkkien omistajista.

Vierailija

No muovihämppiksenkin pudottaminen hämähäkkikammoisen päähän on ihan äärettömän typerä idea muutenkin. Hämistä tai ei, en minäkään teillä tän perusteella haluaisi kyläillä.

Vierailija

Joo eiköhän aikuinen ihminen erota muovihämähäkin ja oikean.... Ja entäs sitten jos eivät halua tulla luoksenne käymään, ehkä hän ei pidä sinusta.

Vierailija

Teille ei oo pakko tulla, jos ei haluu. Läpinäkyvät tekosyyt on pelkkää läppää, ne ei merkkaa mitään. Anna sen naisen olla rauhassa, äläkä jatkuvasti kyylää sitä. Se ei viihdy sun seurassa ja piste.

Vierailija

Mun tuli tästä avauksesta mieleen, kun Sillassa sillä yhdellä tyypillä oli hämähäkkejä lemmikkinä ja yksi oli vapaana. Poliisi tuli suorittamaan kotietsintää, ja kun hämppy tuli liian lähelle, se imuroi sen *FUMP*.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siis se hänen päähän tippunut hämis oli oikea, meillä ei ollut mitään muuta hämähäkkikoristusta.

ap

Joopajoo, älä jaksa trollata. Tuo olisi eläimen kiduttamista.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat