Tyttöni 17v haaveilee näyttelijän urasta, täti sanoi törkeästi

Vierailija

Tyttö oli järjestänyt oman näytöksen tuossa, se oli minusta tosi hyvä. Odottelimme Halloween-vieraita. Täti sanoi "Et kai sinä kuvittele että tuosta sinulle ammatti tulisi, hanki nyt tyttö oikea ammatti"

Tyttö alkoi itkeä ja lukitsi itsensä huoneeseensa. Hän on taiteellinen luonne ja ensi vuonna yrittää uudestaan teatterikorkeakouluun. Haki viime vuoden tammikuussa eikä päässyt, nyt yrittää uudestaan.

Onko täti katkera kun hänen omat lapset on Subwayn kassalla ja laitoshuoltajana? Kun minun lapsi on lahjakkaampi.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Se että harrastaa jotain ja haluaa johonkin,  ei kerro sitä, että olisi lahjakkaampi. Maailma on täynnä näyttelijäksi haluavia. Ei kuitenkaan olisi noin pitänyt sanoa tyttärellesi, vaikak ei ehkä tarkoittanut sitä mitä luulet. 

Vierailija

Näyttelijän pitää kasvattaa itselleen "teflon-pinta", kun mikään ei tartu, muuttuu elämä paljon helpommaksi ja voi keskittyä luomaan uutta.

Kritiikkiä tulee ovista ja ikkunoista, on omasta vahvuudesta kiinni, viitsiikö siihen suhtautua millään tavalla, tai antaa sen valua pois, kuin "vesi hanhen selästä".

Tyhmiä ja räksyttäviä täti-ihmisiä riittää joka lähtöön, niistä ei kannata välittää. Uutta luovuutta peliin vaan ja kohti seuraavia esityksiä.

Vierailija

Tai kahdeksan-näppäin on irti, siitä tulee vain sulku ( ja seitsemän, siitä tulee /

ap

Keskittykää nyt olennaiseen eli tädin käytökseen.

Vierailija

Mä pääsin keväällä opiskelemaan erästä suosittua alaa yliopistoon, ja mummon serkun (lapseton vanhapiika) kommentti oli, että "älä nyt ainakaan sitä *ala* lue, eihän sillä saa edes töitä". Ei edes tainnut pälätyksensä keskellä kuulla, että olin jo päässyt sisään. Iskin mielessäni idioottileiman mummelin otsaan ja päätin, etten mene ko. henkilön luo enää ikinä kahville. Idiootti mikä idiootti.

di

Näyttelijän ammatti ei vaan työllistä. Itse olen erittäin hyväpalkkaisessa työssä tekniikan alalla ja vituttaa elättää tuollaisia, jotka vain haaveilevat jostain epärealistisesta. Torille häpäpaaluun joutaisivat.

Vierailija

Sori, totuus on hyvä kuulla. Veikkaan että ei päädyt kovin pitkälle pääsykokeissa. Ja ei oo näytellyt oikealle yleisölle edes harrastajateatterissa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat