Listaa kaikki syöpätapaukset omasta lähipiiristä & kaverien lähipiiri / tuttavat - aika paljon tulee

Vierailija

Ainaki mulla ku alkaa miettiä läpi kaikki

omat sekä puolison

isovanhemmat

vanhemmat

serkut

tädit, sedät ja enot

koko molempien kaveripiiri samoine läheisineen

Saan kasaan todella paljon eri syöpiin sairastuneita. Varmaan tekin saatte?

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Mä kerran pohdinkin, että isäni ja äitini puolella ei ole ketään joka tiettävästi olisi sairastanut syöpää.

Melko harvinaista taitaa olla.

Vierailija

Kolmella isovanhemmallani on ollut syöpä. Muita ei tule mieleen. Tosin lähipiirini on kai suhteellisen pieni, mutta yllättävän vähän noita on. Muita vakavia sairauksia kyllä löytyy.

Vierailija

Tädin miehellä oli imusolmukesyöpä eläkeikäisenä, jonka kanssa kitkutteli noin 15 vuotta ennen menehtymistään. Siinä kaikki ja olen keski-ikäinen. 

Vierailija

No jos maailmanlaajuisesti noin joka seitsemäs ihminen kuolee syöpään ja sen lisäksi osa sairastuu, mutta parantuu, niin kyllähän niitä tapauksia väkisinkin kertyy myös lähipiiriin.

Vierailija

Miehen eno (paksusuoli), miehen entinen koulukaveri (aivo), lukion ryhmänohjaaja (rinta), joku viisi, kuusi eri ihmistä miehen kotikylästä (kaikilla leukemia). Myös aivosyöpään kuollut nuorimies oli samasta kylästä. Epäilevät että maatalousmyrkyillä on tekemistä asian kanssa, koska 2000 asukkaan kylässä ei pitäisi noin paljon puhjeta varsinkaan yhtä aikuisilla kai kohtalaisen harvinaista syöpätyyppiä.

Vierailija

Mummu, vaari ja veljellä 2 eri syöpää + yhdellä serkulla (eri puolelta kuin nuo isovanhempani eli eivät olleet hänen isovanhempiaan).

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat