Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talitintti sisällä! Miten sen saa pihalle ?

Vierailija

Mistä tullut kun oli ikkunat ja ovet kiinni kun tulin kotiin töistä?????

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Peittäisin ikkunat, ettei yritä niistä ulos ja törmäile. Sitten vain ovi apposen auki tai tietty voi avata ikkunoitakin, jos saa helposti.

Vierailija

Jahti suoritettu! Huh! Ihmettelin rapinaa olkkarissa. Sateenvarjon avulla jahtasin  ovelle. En vaan ymmärrä mistä tullut tai sit ollut yönkin kylässä hiljaa. 

Eka näköhavainto oli siipien vilahdus lattianrajassa. Onneksi ei ollut rotta kuitenkaan kuten ekaksi luulin

Vierailija

Olisi pitänyt hakea ELY-keskukselta lupa linnun siirtämiseen.

Rikoit lakia. Toivottavasti naapurit ei käräytä.

Olisi pitänyt ehkä kutsua paikalle asiantuntija määrittelemään toimenpiteet, miten siirto toteutetaan, että kaikki olisi mennyt nappiin ja kaikki seikat tulisi huomioon otetuiksi.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194979918983/artikkeli/uskoisitko+lintua+ei+saa+auttaa+ulos+kaupasta+luvan+saanti+ely-keskukselta+vie+paivia.html

Vierailija

On se hyvä että nainen on lähtenyt sieltä hellan äärestä kehittämään yhteiskuntaa

....vai että ELY-keskuksen lupa......

Saako pieraista, uups luvaton pieru :)

Vierailija

Mullekin on käynyt noin.

Tulin kotiin ja siellä oli sisällä talitintti, sillä oli näköjään ollut mukavaa, istuskeli mun viherkasvin oksalla ja sonti siinä, tuijotteli ikkunasta ulos.

Lensi ulos, kun avasin oven sille.

Vierailija

Talitintit on nyt ihan hulluja. Ne levittelee tumpit pitkin pihaa, nakuttelee ikkunoista kitit ja tänään ne riiviöt söi mun ovikranssista muovisia marjoja. Mikä niitä vaivaa?

Vierailija

Lintu kärsii nyt sitten traumaperäisestä stressistä ja on ensiarvoisen tärkeää että pääsee asiantuntevan julkisen sektorin  psykologin tarkkailuun lähimmän 24 tunnin aikana.

Vierailija

Pari viikkoa sitten yritti talitintti sisälle puolen yön aikaan, kun tuuletin parvekkeen ovi auki. Onneksi sain hätistettyä tiehensä. Mitä hittoa, ei linnut yleensä öisin lentele?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Talitintit on nyt ihan hulluja. Ne levittelee tumpit pitkin pihaa, nakuttelee ikkunoista kitit ja tänään ne riiviöt söi mun ovikranssista muovisia marjoja. Mikä niitä vaivaa?

Niillä on hätä, kun ilmat kylmenee ja pitäis saada rasvakerros lämmittämään. Anna niille ruokaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ne haluaa tumppeja pesäänsä loisia tappamaan ja pakkohan ne muovimarjat oli testata :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat