Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voi vittu, naiset auttakaa ! hoito on raskaana!

Vierailija

ollaan asumuserossa vaimon kanssa, olen 36 ja vaimo 40. meillä on 12 v poika, enempää lapsia en aio hankkia!

mulla on nyt viime keväästä ollut hoito, semmoinen paksu ja vähän yksinkertainen 25 mimmi   jota suoraa sanoen käyn panemassa ja häivyn. järjestely on sopinut molemmille,  mitään seurustelua kumpikaan ei ole tahtonut mutta eilen illalla myöhään tuli viesti että tämä hoito on nyt paksuna. koko yö meni valvoessa enkä ole kyennyt vastaamaan kun mimmi on koettanut soittaa pitkin päivää. RASKAANA... MITEN HEMMETISSÄ? syö pillereitä ja lisäksi olen aina vaatinut kumia! 

ei olla puhuttu, mutta jotenkin tuntuu ettei mimmi suostu aborttiin. en tiedä miten pitkällä raskaus jo on tai onko käynyt neuvolassa.. viimeeksi nähtiin kuun alussa eikä silloin puhunut raskaudesta MITÄÄN.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Mikä on ongelma? Kiistät kaiken ja homma on sillä selvä. Kannattaa lopettaa nyt kun vielä mitään kummempaa ei ole tapahtunut. Nyt laitat kaiken kanssakäymisen sen mimmin kanssa poikki ja keskityt perheeseesi. Onneksi olet käyttänyt kumia.

Vierailija

"VAATINUT kondomia"?! Mitä toi tarkoittaa, siis oletko käyttänyt kortsua joka kerta? Sun hommasihan se on huolehtia...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"VAATINUT kondomia"?! Mitä toi tarkoittaa, siis oletko käyttänyt kortsua joka kerta? Sun hommasihan se on huolehtia...

kyllä, olen JOKA KERTA käyttänyt kumia koska en halua mitään tauteja...  lisäksi siitä tulee turvallisempi olo, "tuplasuojaus", tai tuli ainakin ennen !

Ap

pirssi

Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää . Onnea! Susta tulee taas isä halusit tai et. Ja onnea, avioero on myös erittäin todennäköinen. Onneksi joudut kärsimään. Nyt on hyvä hetki istua alas ja miettiä kannattiko pettää

Vierailija

Mitä opimme tästä: Seksistä voi aina seurata raskaus. Luulisi keski-ikäisen jo tuon sisäistäneen, mutta ei vissiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä, olen JOKA KERTA käyttänyt kumia koska en halua mitään tauteja...  lisäksi siitä tulee turvallisempi olo, "tuplasuojaus", tai tuli ainakin ennen !

Ap

Ton ikäsen (30+) luulisi ymmärtävän että kyllä se tuplaehkäisykin voi pettää, kondomissa voi olla niin pieni repeämä (valmistusvaiheessa tullut) että sitä ei paljain silmin näe. Ja jos vielä pillereistä on tullut virheellinen erä (tai "hoito" painaa yli 80kg, jolloin ehkäisyteho vähenee), on raskaus ihan mahdollinen.

Jos nainen ei suostu aborttiin, niin sitten osoitat omistavasi selkärangan ja "munat", ja kannat vastuusi, joko elatusmaksuin (vapaaehtoisesti tai pakotettuna) tai olet osa lapsesi elämää.

Normaalit aikuiset (jopa sinua nuoremmat, kuten minä) tietävät, että vaginaalisesta ydynnästä voi AINA syntyä lapsi. Jos lapsi on ehdoton nono, niin käy katkaisemassa piuhasi tai elä selibaatissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää . Onnea! Susta tulee taas isä halusit tai et. Ja onnea, avioero on myös erittäin todennäköinen. Onneksi joudut kärsimään. Nyt on hyvä hetki istua alas ja miettiä kannattiko pettää

Siis mieshän kertoi olevansa asumuserossa? Ei kai silloin enään voi pettää kun ero jo on tulossa?

Vierailija

No ainakaan et tunnusta lasta kuin vasta isyystestin jälkeen. Pillereiden + kondomin pettäminen on aika epätodennäköistä ja lapsi voi olla jonkun muun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä on ongelma? Kiistät kaiken ja homma on sillä selvä. Kannattaa lopettaa nyt kun vielä mitään kummempaa ei ole tapahtunut. Nyt laitat kaiken kanssakäymisen sen mimmin kanssa poikki ja keskityt perheeseesi. Onneksi olet käyttänyt kumia.

Eipä siinä paljon kiistäminen auta, lastenvalvoja kun määrää dna-testiin. Jos tulos on se että ap on isä niin sitten ap on isä. Ei auta kiistäminen mitään. Ja niihin verikokeisiin on mentävä, jos ei mene niin poliisit tulee hakemaan. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat