Koht 21-vuotias neitsyt mitä tehdä ??

nihkeäpillu

niimpä tuleeko sitä munaa jonossa oon nainen.. Ei ku oikeesti mitä teen, must miehil tai pojil se on poikuus.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

noh, et ole oikea ihminen vaan mielikuvituksen tuotetta, luojana noin 32 vuotias mies (mistäs minä sen tiedän voit itse asiassa olla 16-58v). Onko töissä hiljaista vai oletko vailla työtä? eikö ole mitään LoL peliä päällä?

Vierailija

Etköhän pääse neitsyydestäsi eroon, jos haluat. Laita tänne vain mistä olet, niin vähintään kymmenen miestä taistelee huomiostasi.

Vierailija

Odottelet vielä. Itse menetin neitsyyteni 25-vuotiaana enkä hävinnyt mitään. Nyt olen vakiosuhteessa toisen seksikumppanini kanssa.

N33D

pohjmies

Olis tarjolla hyvää opetusta, ensin vaikka teoriaa ja sitten käytäntöä. Kaikki ihmiset on erilaisia, joten sen mukaan. Olishan se eka kerta hyvä olla ihan miellyttävä, ei ainakaan mitään humalaisten sähellystä.

tän aloittaja tääl

Tää oli oikeesti fakta, petyin. En mitään dildoja käyttele. Jotain oon tanssinut yksin vähän niin ku harrastaisin seksiä näkymättömän kanssa tyyppisiä juttuja oon tehnyt, joten oon oikein tuhma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tää oli oikeesti fakta, petyin. En mitään dildoja käyttele. Jotain oon tanssinut yksin vähän niin ku harrastaisin seksiä näkymättömän kanssa tyyppisiä juttuja oon tehnyt, joten oon oikein tuhma.

sheivaatko kaikki pois?

Aloittaja

Etelä-Suomesta oon, enkä oo koskaan ollut posliini pillu ::00 bikinirajoi oon sheivaillut, lapset on posliineja, mut se et oon viaton ei tarkota et ihan lapsi oon, vaikka ehkä melkoisen. Oon 94 jos toi yks vastaajista on 19 meinaaks se sitä et se on 97?? 

Keskustelun startteri

En tyylillä oo mitään masturboinut sinäänsä mut ehkä tanssinut tai jumppaillut kuvitellen että saatto mennä vähän seksin harrastamisen näköiseksi. Haamujen kanssa seksiä vissiinki mul :0

aloittaja

Apua hmm.. En kyllä tiiä uskollanko näyttää oikeita kasvojani, ois nöyryytys varsinkin jos tiedettäis jo jostain. Pistin muuten tänään tästä samasta aiheesta suomi24 palstalle semi samaan aikaan neitsyys ja poikuus osastolle ja selitin jotain noloo itsestäni. Meen nyt kattoo onks sinne tullut mitään uutta. ::00 läpällä saa olla turhautunut ja kirjoitella tälläisiin anosti ja olla nolo. ::00 mis itte asut : D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat