Aspergeristä ei sitten keskustella enää täällä!

Vierailija

En halua, että eräästä tunnetusta nettiaspergerista enää keskustellaan täällä mitään! Sama koskee myös hänen kissojaan! Täällä ei pitäisi keskustella kenestäkään henkilöstä!

Sivut

Kommentit (119)

Vierailija

Älä sitten aloita keskusteluja tai kirjoita tänne mitään. Ei täällä muuten sinusta keskustella kuin vain silloin kun itse kirjoitat tänne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En halua, että eräästä tunnetusta nettiaspergerista enää keskustellaan täällä mitään! Sama koskee myös hänen kissojaan! Täällä ei pitäisi keskustella kenestäkään henkilöstä!

Ai hänellä siis on kissoja vieläkin??

Vierailija

VITTU RUOKKISIN JOS OLIS JOTAIN KISSOJA! PITÄISKÖ MINUN MENNÄ SINNE ÖLLÖLÄÄN RUOKKIMAAN SISSIÄ! VITTU SIITÄKÖ ON NYT KIINNI, ETTÄ PITÄIS VIELÄ VÄHISTÄ RAHOISTA RUOKKIA TOISTEN KISSOJA, KUN OLEN NIIN PAHA IHMINEN! VITTU KUN HALLITUSKIN LASKEE ELÄKELÄISTEN ASUMISTUKIA, NIIN MISTÄ ENÄÄ RIITTÄÄ RAHAA MIHINKÄÄN!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

JAANALLE OLEN LÄHETTÄNYT UHKAUSVIESTIN KOSKIEN HÄNEN PIKAISTA MUUTTOAAN TÄNNE, JOS HÄN EI VIIKON KULUESSA OLE OVENI TAKANA NIIN SOITAN POLIISILLE JA KERRON JAANAN RAISKANNEEN MINUT HAHHAHHHAHH!!

Psykopaatti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saa aspergerillakin joitakin iloja olla. Vetreassa saa käydä syömässä. Se ei ole iso asia.

Jos ei ole rahaa niin on täysin idioottimaista lykätä niitä vähiä rahoja ulkona syömiseen. Ihan järjen pitäisi se kertoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Saa aspergerillakin joitakin iloja olla. Vetreassa saa käydä syömässä. Se ei ole iso asia.

Sitten on turha valittaa rahapulaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat