Oudot raskausmaiset vatsakivut

AP

Hei! 

Haluaisin kysellä kuinka yleistä on, että on raskaana vaikka kotona tehtävä testi on negatiivinen? Tai saa negatiivisen testin, mutta tuntuu että olisi raskaana vaikka ei ole?  Tunteeko joku tai onko joku kokenut tälläisen tilanteen? 

Itselläni on ollut outoa vatsakipua jonkin aikaa ja se tuntuu rajummalta, kuin normaali kaasun liikkuminen suolistossa. Tyhjennysvuoto on tullut ajallaan ja olen ottanut pillerini (Diane Nova) säännöllisesti. Vatsa vaan turpoaa, nykii ja väsyttää. Ruokavalioni on kohdillaan, mutta lisäsin kuitua ja testailen aine kerrallaan mikä saattaisi aiheuttaa vatsaoireita. Lääkärissä olen käynyt ja hän ehdotti refluksia. Salpaajapillerit auttoivat hetkellisesti, mutta se vatsan elämöinti jatkuu vain.

Tiedän, että raskaudenmahdollisuus on todella minimaalinen, mutta tahtoisin kuulla muiden kokemuksia. Miten esim. olette saaneet oireet päättymään? 

Lisään vielä, että en toivo olevani raskaana. Pikemminkin päinvastoin. Enkä ole yrittämässä napata seksikumppaniani, kuten minulle on vihjattu toisessa keskustelussa :( Pelkään, että minusta tulee yksinhuoltaja ja joudun jättämään opiskelut kesken. Jos olisin raskaana, viikko olisi jo 24. Silloin oli viimeisin yhdyntä. Vatsa ei kuitenkaan ole mielestäni raskausmahan muotoinen tai kokoinen. Turvotus on pääosin ylävatsalla ja nykimiset vatsan sivuilla. Vaikea tosin arvioida vatsan koon muutosta, sillä minulla on hieman ylimääräistä rasvaa. 

Kommentit (7)

Vierailija

Mulla on samanlaista nykimistä säännöllisin väliajoin, tosin maha ei turpoo. Pelkäsin myös olevani raskaana, kun ekan kerran tunsin sen nykimisen, mutta eipä oo tässä kolmen vuoden aikana vielä vauvaa näkyny :D

aloittaja

Vierailija kirjoitti:

Klamydia.

En usko, sillä tulehduksia ei ollut tutkimuksissa sekä muut oireet eivät täsmää. Lääkäri ei myöskään pitänyt klamydiaa vaihtoehtona (testiä ei tosin tehty)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlaista nykimistä säännöllisin väliajoin, tosin maha ei turpoo. Pelkäsin myös olevani raskaana, kun ekan kerran tunsin sen nykimisen, mutta eipä oo tässä kolmen vuoden aikana vielä vauvaa näkyny :D

Hieno etten ole ainoa! Onko sulla oireet helpottanut? Oletko käynyt lääkärissä?

Vatsani ihan turpoilee, mutta saatan olla lihonnutkin, sillä lihon aina talven tullessa. Kylmä saa syömään enemmän ja liikunta vähenee, kun tykkään ulkona urheilla. 

Vierailija

#2 vastaa: En koskaan käyny lääkärissä, kun en ajatellu sen olevan mitään ihmeellistä. Nykiihän välillä pakarasta ja silmästäkin, heh. Aika inhottavan tuntusta, varsinkin joskus kun se tapahtuu tosi nopeesti :/

aloittaja

Vierailija kirjoitti:

#2 vastaa: En koskaan käyny lääkärissä, kun en ajatellu sen olevan mitään ihmeellistä. Nykiihän välillä pakarasta ja silmästäkin, heh. Aika inhottavan tuntusta, varsinkin joskus kun se tapahtuu tosi nopeesti :/

Hei tohon elohiireen auttaa magnesium. Mä söin sitä joskus kuurin ku mun ranteet nyki inhottavasti! Voisi kokeilla nytkin, jos kyse onkin elohiirestä eikä ilmavaivoista :o Se olis helpotus, jos onkin vain lihaskramppeja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tohon elohiireen auttaa magnesium. Mä söin sitä joskus kuurin ku mun ranteet nyki inhottavasti! Voisi kokeilla nytkin, jos kyse onkin elohiirestä eikä ilmavaivoista :o Se olis helpotus, jos onkin vain lihaskramppeja. 

Hmm, hyvä pointti kyllä!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat