Naapurin muija kiljui äsken kuin pistetty sika, luulin jo että siellä on joku hätä

Vierailija

mutta ne harrastivatkin seksiä. Nainen kuulosti oikeasti siltä ihan possulta tai teuraalle vietävältä lampaalta. Kiva kun on eläimiä naapureina.

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Viestiä isännöitsijälle. Vaikka ei ole hiljaisuus voi silti tehdä valituksen häiriökäyttäytymisestä. Miettikää mitä jos kuuloetäisyydellä on vaikka lapsia. Miten sairas on ihminen joka huomionhakuisesti tuollalailla mylvii, yököttävää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Viestiä isännöitsijälle. Vaikka ei ole hiljaisuus voi silti tehdä valituksen häiriökäyttäytymisestä. Miettikää mitä jos kuuloetäisyydellä on vaikka lapsia. Miten sairas on ihminen joka huomionhakuisesti tuollalailla mylvii, yököttävää.

valivali suatana. Mene sille suoraan sanomaan. Mikä ihmisiä vaivaa? sano suoraan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Asutaankohan samassa talossa? Täälläkin välillä rappu kaikuu.

Ko. pariskunta riitelee myös usein erittäin kovaäänisesti. Uskon, että tällaisia tapauksia on enemmänkin, nämä tyypit ovat Vantaalla.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vissiin hieman katkeraa. Taas.

Katkeraa? Sulle ei siis mahdu mieleen, että jotkut eivät nauti siitä, että joutuvat kuuntelemaan toisten ERITTÄIN kuuluvia seksiääniä? Se ei ole mitään pientä voihkinaa, vaan oikeasti ulvontaa ja kiljuntaa, mikä kuuluu.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ko. pariskunta riitelee myös usein erittäin kovaäänisesti. Uskon, että tällaisia tapauksia on enemmänkin, nämä tyypit ovat Vantaalla.

ap

Mä oon helsingistä, joten ei oo samat tyypit kyseessä. Joka tapauksessa kiljunta kuuluu erittäin selkeästi läpi seinien. Mahtaakohan ko. henkilöt sitä edes tajuta.

1

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mä oon helsingistä, joten ei oo samat tyypit kyseessä. Joka tapauksessa kiljunta kuuluu erittäin selkeästi läpi seinien. Mahtaakohan ko. henkilöt sitä edes tajuta.

1

Missä päin Helsinkiä asut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

1

Missä päin Helsinkiä asut.

Kampissa

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat